kleine zijsprong maken mag vast best.
Kyran vind ik mooi breed met veel uitstraling, ehm, weer een afwijking.
Ik vraag me soms af wat mensen veel geld vinden.
schiet maar als men wil, maar Coracao heeft nu op dit moment een vraagprijs van 6500,-. Een dier wat altijd dag en nacht buiten heeft gelopen met loopstal, hoogteverschillen in zijn leefomgeving om zo spiertjes te kunnen trainen en voor de afwisseling.
Altijd in een groep gelopen, in het jaar dat hij 2 werd, gecastreerd. Kent de beginselen van grondwerk, onwijs vertrouwd met mensen, als handpaard al wat ervaring op gedaan.
duidelijk gang aanleg, loopt in de wei batida en draf en laat ik de overgangen, pasjes picada zien.
kent het zadel op zijn rug, ik heb er wel eens opgezeten als hij lag, dat vind hij allemaal prima.
Tevens laat hij veel wendbaarheid zien wat hem ook geschikt maakt in de toekomst als working equitation paardje.
Het probleem met mij is, dat ik schijnbaar nogal veeleisend ben voor zijn nieuwe baasje, ik wil dat hij in een groep komt te staan, voorkeur dag en nacht buiten, maar als dit in de winter op stal is in de nacht met contact met andere paarden, kan ik daar mee leven.
En iemand die weet hoe een paard in elkaar zit, die met respect met dieren om kan en wil gaan en dieren de tijd geven om zich te kunnen ontwikkelen.
6500 euro is veel geld, dat realiseer ik me ook, echter vergelijkbaar met vele andere gangenpaarden heb ik zelf het idee dat het wel mee valt.
Correct me if I'm wrong