(nee niet de mijne
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(nee niet de mijne
) jokari schreef:ziilverappelvalk ?? Wil jij eens als de sodemieter voor een mooie foto zorgen ja.Die in je profiel zijn een beetje oud.
nee serieus, ik vind dat een prachtig kleurtje, hoop ooit zo'n merrietje uit Hátid te kunnen fokken, maar dat is verre toekomstmuziek.
Eigenlijk vind ik het onzin dat een paard omwille van zijn kleurtje meer zou moeten kosten, maar ja, ik vrees dat dat wel meespeelt, een 'specialleke'. Sonja89 schreef:Aangezien jullie ervaring hebben met zilverappels, een vraagje van mij: doet de kleur nog iets met de prijs en zo ja, kunnen jullie inschatten wat een zilverappelveulen dan méér zou kosten dan een veulen met een andere kleur, met ongeveer dezelfde 'kwaliteit'? Zeg qua afstamming een heel leuk recreatieveulen, ook geschikt voor een wedstrijdje?
set_elkol schreef:nico_love schreef:Sorry voor de rara cijfers hoe doe je een afbeelding plaatsen
dit topic is sowieso voor ijslanders, niet shetlanders. En uit een 'gewone' schimmel en een zwarte komt geen zilverappel, dan zal de moeder ook met een 'bijzondere' kleur geboren zijn geweest denk ik.
Niessie schreef:Heb jij wat vergelijking veulen/ naarling foto's van Brego? of vervuilen we dan het topic![]()