Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quartel schreef:zo te lezen mag ik weer blij zijn dat ik geen kans kreeg er naar te kijken.
Als ik ergens woest van word..........
Ik zie er ook de zin niet van in om mishandeling zo op dit forum te plaatsen.
Mensen weten vaak wel wat er gebeurd en mensen met hele foute gedachtes worden zo alleen maar op ideeën gebracht.
quartel schreef:daar heb je wel gelijk in moet ik zeggen. Maar de media is toch net even anders dan zo iets als bokt waar jonge kids gewoon nachtmerries krijgen van dat soort beelden.Citaat:
qt_shetties schreef:Maar hoe gaat een normale training dan bij deze paarden? Dus hoe komen ze zo laag met hun achterhand bij de grond? En hoe gooien ze zo belachelijk hoog op?
Electra63 schreef:Ja, dus komen wij weer op terug op de filmpjes van de dolfijnen, zeehondjes e.d.
Wij verschillen dus van mening, dat mag toch?
Waarschijnlijk zijn wij het er wel over eens, dat het zware mishandeling is en misdadig?
quartel schreef:Electra63 schreef:Ja, dus komen wij weer op terug op de filmpjes van de dolfijnen, zeehondjes e.d.
Wij verschillen dus van mening, dat mag toch?
Waarschijnlijk zijn wij het er wel over eens, dat het zware mishandeling is en misdadig?
tuurlijk mag dat....moet ook gewoon kunnen toch?
Jij weet je dicussie op een leuke manier te voeren en dat bedoel ik met respect.
Niet iedereen kan gelijk zijn in zijn/haar gedachtes en dat is ok.
Ik denk zo over alle beelden die er maar te vinden zijn over mishandeling.
In welke vorm dan ook.
Ik weet wel dat ik de grote media niet stoppen ga en dat dat ook wel pluspunten opleverd.
Maar dan nog zie ik het nut er niet van dit op een forum te uiten.(sorry maar ben erg standvastig)
Ik was zelf als kind de pineut toen ik die zeehondjes dood geknuppelt zag worden.
Heb er lang last van gehad en had liever gehad dat mijn moeder daar alert in was geweest.
Dit soort menatliteit maakt ook dat ik geen wedstrijd mens ben, niet ga worden ook.
Ik sta daar namelijk ver boven