Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

WendyBZ schreef:Soms zijn Dravers net gewone paarden![]()
Het kan ook goed zijn dat hij moet wennen aan jouw manier van rijden. Als ik verschillende mensen op die van mij zet, zie ik ook elke keer weer een ander paard. Van iemand die met veel druk en sterke hulpen rijdt wordt ze heel druk van.
We gaan in ieder geval al snel de goede kant op, en morgen gaat de eigenaar erop rijden, en dan hoor ik wel hoe het ging. Ik kan haar eventueel ook tips geven over hoe ik hem rijd etc. (daar rijd ik hem tenslotte voor
)
Kijk alleen uit dat je niet te veel doet, hij kan er flinke spierpijn van krijgen omdat zijn lichaam kennelijk niet gewend is om te draven.
) tot ik leerde om mijn bovenbenen er af te houden. Er kunnen zo veel redenen zijn dat je paard lateraler of juist diagonaler is dan je wil. Mijn paard valt bijvoorbeeld van draf in tölt/iets lateraals als de ondergrond 'm te hard wordt. En dat is toch heus een vierganger die in de wei bij voorkeur draaft. 
Ook die springfoto is echt 10x niks maar hij sprong nogal, uhm, apart, dus ik was voorbereid.