hoe in contact gekomen met ijslanders?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pluklief

Re: hoe in contact gekomen met ijslanders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:50

In Zweden tijdens vakantie. Mijn moeder en ik gingen een buitenrit maken op ijslanders, toen was ik verkocht. Ik was toen 9 en 7 jaar later stond mijn eigen ijsje hier in de wei :D

elsenfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:38

hoe ik in contact gekomen ben met ijslanders:
mijn moeder maakte 2 jaar geleden een trektocht in ijsland op ijslanders (uiteraard). mijn moeder was helemaal verliefd geworden op dit ras, en wou ook aan mij laten zien hoe leuk ijslanders wel niet zijn. toen heb ik een keer op een ijslander van een kennis gereden, en mijn moeder wilde stiekem heel graag een ijslander kopen. 2 jaar later zijn we op zoek gegaan en ijslanderstoeterijen bezocht, en is mijn moeder nu eigenaar van Flugar, een vosruin van 13 jaar oud. ik rijd zo'n 3 keer per week op hem.

de meeste ijslanders die ik heb gereden zijn lekker voorwaarts, niet drammerig en braaf in de omgang. ook lekker knuffelig.

Elza23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 18:06

SinnaSkjona schreef:
Ik ging op zoek naar een eigen pony, en via via kwam ik uit bij Stal Stónas waar Sinna te koop stond. Nu wil ik niks anders meer. <3

Wat geweldig om te zien en te lezen dat het zo goed gaat met Sinna. Ik heb haar in Leur een tijd gereden, toen Bart zijn sleutelbeen gebroken had! Lief paard, maar toen een tijd niet gereden, dus er was veel werk aan de winkel. Wat aandacht en liefde met een paard kunnen doen! Veel plezier met je Sinna!