Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Het klopt dat hij, helemaal in vergelijking tot wat ik heb staan, behoorlijk stevig gebouwd! Normaal hou ik daar niet zo van, maar hem staat het erg goed
Kan hem ook erg mooi combineren met een aantal van mijn merrie's. Vandaag overigens kleurtest resultaten binnengehad .. (ik had hem voor de zekerheid laten testen op zilver). En hij blijkt geen zilver te dragen! Mooi nieuwsn dus voor als je de kans op ASD wilt uitsluiten bij fokken met een zilver merrie
Maar mijn persoonlijke voorkeur ligt een beetje tussen het echt robuuste en het ranke in... Anders kom je eens een keertje hier langs dan kun je zien wat ik bedoel
Maargoed dat mijn persoonlijk voorkeur ligt bij een iets minder robuust paard neemt niet weg dat ik hem echt ge-wel-dig vind
bij hem vind ik het echt staan, omdat het ook past bij zijn persoonlijkheid. In een ranke versie had het 'plaatje niet geklopt'... Ik denk dat ik dat ook zowieso heb bij paarden, sommigen passen beter in een robuuste bouw, en sommige beter in een ranke, gewoon om hun persoonlijkheid 
Had ik al gezegd dat hij in Amerika ook voor de kar heeft gelopen? Als ik het zelf nog eens leer...
maar even bij de buurman aankloppen
(die ment regelmatig)
Ben nu al benieuwd naar de eerste nakomelingen 
) Wat betreft karakter, net zo mooi als hijzelf
heel vriendelijk en zacht, maar wel stoer, nuchter en oprecht.
! Je hebt het verdient
Die ontpopt zich momenteel helemaal zoals ik hem graag zou willen hebben
Super karakter, mooie grote bouw niet zeker niet iel maar ook niet heel grof. Hij gaat dit jaar wel al een enkele merrie dekken voor de test
(o.a. Zoey van mijzelf)
Die het dus ook leuk doen oor de kar
want het misstaat hem niet he ?
Kan niet wachten tot april
Goldenflower schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe hengst!!Nu heb je straks zeker 2 hengsten rondlopen
Ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's van zijn nakomelingen. Hij is wel steviger dan de meeste rockies, maar dat is juist interessant voor jou met fokken, he
Daarbij dan ook goed letten op bouw wat het beste bij je merrie past. En we hebben Armando ook nog
Haar eerste veulen zal trouwens wel van een IJs zijn, dat heb ik de fokker belooft (die wilt nl graag een dochter van haar heeft ie gezegd).
Fototoestel mee.
En waarom niet ineens gewoon de hele mobiele studio.
Sunny zit op +/- 15,0 en sam op 1,40. Hoewel Sam zelf niet heel fors is, fokt hij wel mooie types. Maar dat kan je dan ook zien als je de hengsten wilt komen bekijken
ik denk dat je een mooi totaalbeeld kan krijgen op die manier!
Sam is 1.45m hihi
jodi schreef:Goldenflower schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe hengst!!Nu heb je straks zeker 2 hengsten rondlopen
Ik ben wel nieuwsgierig naar de foto's van zijn nakomelingen. Hij is wel steviger dan de meeste rockies, maar dat is juist interessant voor jou met fokken, he
Er staan een paar foto's van de kinderen in de pedigree-database van de RMHA.
Zien er goed uit!