voor zover ik weet heeft ze nergens met foto gestaan nee (was wel een advertentie op icelandichorses waar ik 'r gevonden heb). Ze komt uit Belgisch Limburg.
Mikkee
Geplaatst: 08-01-11 20:46
Ook hier gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de droogfoto's
NkPrecious
Geplaatst: 08-01-11 22:47
Jeetje Joke gefeliciteerd zeg wat een leukerd
yfande
Geplaatst: 08-01-11 23:17
Hey meis, wat is het een beauty, kan me goed voorstellen dat ze jouw totaal ingepalmd heeft, nogmaals van harte gefeliciteerd en zoals al eerder gezegd : heel veel geluk in tuk samen
Nogmaals gefeliciteerd Joke!! Net als Anja vond ik ook al heel lang dat je recht had op een eigen diertje Ik duim dat ze alles wordt wat je wenst en nog veel meer! En stiekem ben ik blij dat ik eindelijk eens iemand ken met een Ijslander, kan ik misschien later toch eens een töltje voelen
Anoniem
Geplaatst: 10-01-11 20:12
Hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Een leuke jonge dame!
Ik heb haar even opgezocht op tölt.nl. Ze is van mei 2008. Dus nog maar 2,5 jaar oud... Normaal beginnen we met het inrijden met 4,5... en gaan 'echt' aan de gang met 5. Op IJsland beginnen ze eerder, maar de omstandigheden waarin zo'n paard opgroeit is ook anders.... bergen... wisselende ondergrond... hier kennen ze alleen 'gras'... en meestal ook nog een té zachte bodem.
Ze ziet er nog erg 'jeugdig uit'... ik zou haar zeker die 2 jaar nog geven voor je er op gaat zitten.
Groetjes, [***]
jokari
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-11 20:28
Wieke schreef:
Normaal beginnen we met het inrijden met 4,5... en gaan 'echt' aan de gang met 5. ik zou haar zeker die 2 jaar nog geven voor je er op gaat zitten.
was ik ook van plan. Ik heb geen haast. Ze moet nog lang meegaan.
Wauw, wat een gave IJslander! Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst. Lekker pittig, zo te horen, maar toch lief. Ideaal. Veel plezier samen. Ik kan je in elk geval vertellen dat het erg leuk en bijzonder is om mee te groeien met zo'n jong paard.
CouCou
Geplaatst: 12-01-11 15:40
Jookje!!!! Wat leuk!!! Eindelijk je eigen paardje. En wat een knappert!!!!
Je heb er lang over gedroomd, maar ze is er eindelijk! Heel veel plezier jullie saampjes!!!
Zo. Nu pas (beter laat dan nooit) de tijd om echt te kijken. Wat een droppie. Echt een mooie ijs met een mooie uitstraling ook. Kan me voorstellen datje voor haar gevallen bent. Geniet ervan!