Vind het niet erg als mijn paard wat suikers binnenkrijgt, die paar koeken in de week. Wat voer je daar nou aan suikers aan per gram lichaamsgewicht
Maar als je een eczemer ofzo hebt kan ik me voorstellen dat je er voorzichtig mee wil doen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind het niet erg als mijn paard wat suikers binnenkrijgt, die paar koeken in de week. Wat voer je daar nou aan suikers aan per gram lichaamsgewicht
Maar als je een eczemer ofzo hebt kan ik me voorstellen dat je er voorzichtig mee wil doen.
. hestejente schreef:Pavo liga is ook weer zo'n mengsel. En net als Sonja voer ik graag koeken ivm het voer- en vervoergemak.
Mijn voorraadje is nu bijna op, dus Ninx, als je nog tijd hebt om hier te reageren i.v.m. de Semper Cubes... Graag! 
) Daarom doe ik ze in een plastic bak met deksel, zo'n tupperwareachtig ding van de Blokker. Daar worden ze juist na een paar maanden een beetje zompig in, ze breken dan heel makkelijk en zijn zeker niet droog. 
en dan gebruik ik ze als beloning bij het VD-en. Slim om dat overgebleven gruis te gebruiken, dat ga ik ook eens proberen! hestejente schreef:Je had je ook gewoon op het topic kunnen abonneren, berichtjes bij wijze van stipjes zijn namelijk nog steeds niet toegestaan op bokt
Dilan1993 schreef:de ijslanders van de manege waar ik sta, krijgen alleen kuilgras, hebben echt niet meer nodig.