Hoefschoenen bij gangenpaard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 17:25

Djini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 17:48

Als ik me niet vergis dan zit hij ergens in Hierden, bij Harderwijk. Dat zou wel mooi zijn want daar staat mijn pony ook in de buurt. Ik ga even contact met hem zoeken. dankjewel!

farmershill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 17:49

Graag gedaan ;)

Mangelarga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 16:41

Ik heb sindskort renegates voor en achter en hij loopt er erg goed op. Het is ff tobbe om aan te krijgen, haha, maar dat heb ik er wel voor over!! :D

joyfordogs

Re: Hoefschoenen bij gangenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 18:55

word je vast wel handiger in na verloop van tijd ;)

Pleasuregaits

Re: Hoefschoenen bij gangenpaard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:01

Ik heb easy gloves voor 1 van mijn paarden. Ik gebruik ze enkel voor en ze loopt idd net iets anders. Als ik ze rondom zou gebruiken is dat probleem opgelost.

Djini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:01

Met alleen hoefschoenen aan de voorkant kan ik de tölt wel helemaal vergeten heb ik vandaag ontdekt :=
Vierkant op hoefschoenen wil ik liever niet, want ik heb de schoenen eigenlijk niet zo heel veel nodig aangezien pony nu weer totaal niet gevoelig loopt en 4 schoenen in de kast laten liggen vind ik toch best prijzig...
Pony zijn hoeven zijn afgelopen zomer/najaar ver afgesleten door de vele kilometers en daardoor liep hij gevoelig op het grind. Nu ik minder lange afstanden rijd, heeft hij echt helemaal nergens last van. Ook het grind maakt hem momenteel niks meer uit... Dus dan lijkt mij dat hoefbescherming niet echt nodig is.

Zit nu toch ook aan kunststof (verlijmbaar) te denken. Maar ik streep de hoefschoenen ook nog niet helemaal af... Misschien dat ik een paar tweedehands easyboots overneem om wat te experimenteren. als dat nou heel goed bevalt dan kan ik hem vóór en achter toch nog op schoenen zetten.