Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zal alles uitpluizen van te voren en zeker geen impulsieve aankopen doen. Ik hoef geen paard met hoogstaande papieren, als het bij mij past vind ik het al goed
Merrie, hengst, ruin, als we het maar met elkaar kunnen vinden.
Voordat ik mijn paard had had ik ook zo mijn romantische ideeën over hoe dat paard eruit zou zien enzo... ik wilde graag een jonge, getalenteerde (zilverappel)wildkleurbruinbonte merrie met Rauddrekibloed die al was uitgebracht. Serieus. En nu heb ik... een vosruin, met een heel andere afstamming, die behalve de stoeterij waar hij geboren is en een modderig weiland in Friesland niet zo heel veel van de wereld gezien had

.

.Marit schreef:Ik weet zeker dat er hier in Nederland ook hele goeie paarden te koop zijn, en ik houd die optie ook zeker open. Hier zijn ook prachtige rocky's te koop. Het maakt mij zelf geen drol uit waar dat dier vandaan komt. Voor mijn part uit Liechtenstein. Als het naar een gezond paard is.
Marit schreef:Haha JaIk wil eigenlijk het liefst naar Amerika voor een paar jaar om daar een paard te kopen, en daar Amerika mee te verkennen en daarmee conditie op te bouwen. Daarna gaat ie mee naar Nederland en wil ik endurance gaan rijden en met zo min mogelijk tuig door het leven gaan
Ja, ik heb het al helemaal uitgestippeld