Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
manutjuh schreef:*knip*.

. Het is wel zo als de Paso teveel met zijn staart zwiept gediskwalificeerd werd van de wedstrijd
.
manutjuh schreef:Oke op een show hoor je een paard te showen en er gebeuren inderdaad andere dingen als in het echt.
Maar over die houding ben ik het nog niet helemaal met je eens, als je het filmpje kijkt, dat zwarte paard loopt nog redelijk normaal, maar als je de schimmel ziet die loopt haast dubbelgevouwen en dat gaat mij toch redelijk ver.
@Lara_silver: Ja die strip heb ik gezien, is inderdaad niet erg lang, maar ik heb ook andere filmpjes gezien van deze gang, en dat is, soms, veel langer dan zo'n strip.
manutjuh schreef:Een paar meter extra gaat het paard inderdaad niet dood van. Maar een paard gaat ook niet dood van iets dat geestelijk niet goed voor hem is.

De gang is absoluut natuurlijk, doch het is een onfunctionele showgang. Stel je voor dat je paar de hele tijd zo zou lopen; je zou niet vooruit komen! IndianLady schreef:Je laat echt niet los he. Als het een natuurlijke gang is, waarom zou dat dan geestelijk gezien zwaar moeten zijn voor een paard?
@ Amber, wat een lekker ding zeg