Ik heb 1 ijslander
noivadapaz, jou onderschrift is zo cool

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jodi schreef:joyfordogs:jouw rhythmbeads wekken al een poosje mijn hebzucht op(mooi!)
Kan je wat meer vertellen over het 'nut' van deze dingen voor het paard?
Zamora schreef:Om er dan andere draai aan te geven: wat doen jullie met je gangenpaard wat rijden e.d. betreft? Ik heb zelf een tijdje western gerden met mijn merrie en dat ging super.. Het leren draven op de juiste hulpen was nog wel het moeilijkst
Zamora schreef:Om er dan andere draai aan te geven: wat doen jullie met je gangenpaard wat rijden e.d. betreft? Ik heb zelf een tijdje western gerden met mijn merrie en dat ging super.. Het leren draven op de juiste hulpen was nog wel het moeilijkst
Citaat:De Rhythm Beads zijn meer dan slechts een vrolijke en kleurrijke halsketting voor uw paard. Elke Rhythm Bead bestaat uit een combinatie van gekleurde parels en een serie kleine belletjes die een zacht gerinkel voortbrengen wat een kalmerend effect geeft voor zowel paard als ruiter. Het zachte en ritmische geluid van de belletjes helpt om afleiding van de omgeving te voorkomen waardoor je paard zou kunnen schrikken. Tevens biedt het geluid een zacht ritme dat bijdraagt aan een takt verbetering van het paard maar ook van de ruiter!