Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lisetje schreef:Interessant he Mariska
jodi schreef:Met wormkuren is het belangrijk niet het gewicht van je paard te onderschatten anders zit je steeds net onder de werkzame dosis en kweek je resistente wormen.Beter een beetje teveel dan te weinig!
Mikkee schreef:Royen schreef:horzellarven zijn + aarsmaden
Dan kan ik ivermectine aanraden, bijv. Ivomec-P.
Aarsmaden heeft Skeeta ook gehad toen ik haar kreeg en die kreeg ik met ivermectine weg. Horzellarven heb ik nog nooit gezien eigenlijk.
NkPrecious schreef:Hey maayk,
mijn DA geeft zelfs voor paarden ouder dan 1 jaar ALLEEN MAAR equest uit. Zijn ervaring is dat dat de enigste is die écht helpt namelijk. Werkt bij mij nu ook hartstikke goed! heb ook 1 hele gevoelige dertussen lopen maar door equest niet meer.
Lisetje schreef:Jij kan haar wel willen verhuizen, maar dat ligt er maar net aan hoe snel alles gaat werken
Maargoed, pas dus goed op met overdoseren. Ik geef Indyra voor 300 aan wormenkuur, meer krijgt ze nog echt niet.
Ze krijgt 2x dezelfde wormenkuur en dan gaat er mooi een andere in.
Royen schreef:NkPrecious schreef:Equest en Equest Pramox móeten samen gebruikt worden!!!!! Anders verliest het de totale werking
Tegelijk bedoel je? Dus 2 spuiten samen geven? Hier heb ik nog niet eerder over gehoord