Alleen nog een geschikte dag vinden dat we samen vrij zijn
Altijd leuk.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Altijd leuk.. 
Maar wel leuk, plaats je ze wel even hier? Ben benieuwd of ze alweer wat veranderd is
maak geen zorgen over je paardje joh! Zij groeit nog alle kanten op en moet nog haar kracht leren kennen en ondertussen kun je gewoon van haar genieten.
Het is altijd leuk om babyfoto's te hebben en wie wil nou niet een prachtige hoofdfoto of actiefoto boven zijn bed of bureau hangen, haha.

Ik heb net een afspraak gemaakt om op ijslanders te rijden, dus ga nu eindelijk eens voelen wat het precies inhoudt
Laat het wel weten als ik het wat vondt hihi
Veel beter dan hobbelige draf, maar je moet wel continue blijven werken om een ijsco in tolt te houden. Misschien verschilt dat wel per ijslander, denk ik.
En het zit ook lekkerder dan 'normale' paarden.
Ik heb geen idee hoe je een gangenpaard in zijn gang houdt...ik weet dat het hoofd omhoog moet komen en dat je dat doet door voorwaards te rijden en kleine ophoudingentjes te maken. Tenminste, dit is wat een vriendin mij vertelde, maar ik zie het wel als ik eenmaal zit
Krijg je dan trouwens geen spierpijn, omdat het niet zo hobbelt? (daar zie ik altijd zo tegenop
)
Dit is van 6 maanden terug ofzo...zit natuurlijk ook draversbloed in
Royen schreef:Tnx!Ik heb geen idee hoe je een gangenpaard in zijn gang houdt...ik weet dat het hoofd omhoog moet komen en dat je dat doet door voorwaards te rijden en kleine ophoudingentjes te maken. Tenminste, dit is wat een vriendin mij vertelde, maar ik zie het wel als ik eenmaal zit
Krijg je dan trouwens geen spierpijn, omdat het niet zo hobbelt? (daar zie ik altijd zo tegenop
)
gefeliciteerd met je nieuwe stekkie
foto's
?
was al schemerig
Janou en Silver rennen joh
Shetje wat er nu nog staat wil zo graag hun bijhouden