Heel gek maar moest toch even slikken...

Had je vriend er niet veel moeite mee?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NkPrecious schreef:heb al ff gespiekt.. Maayke die staartHoe komt die ooit zo ontzettend blond
Ik begin sterk te twijfelen aan de theorien van vererving van zilverappel door haar!!
Royen schreef:Alles komt goed? Waarom blijft iedereen dat toch zeggen hier?Het valt reuze mee hoor IRL, ben juist een persoon met ontzettend veel geduld zeggen ze. Alleen komt dat hier altijd anders over op bokt lijkt wel
Ben wel altijd erg nieuwsgierig en wil alles weten maar kan overal op wachten
Echt waar hoor!
Heb trouwens nieuwe foto's van Royen op mijn hyves staan, zal even kijken of ik ze hier kan neerzetten, ze is groot!![]()
joyfordogs schreef:Royen schreef:Alles komt goed? Waarom blijft iedereen dat toch zeggen hier?Het valt reuze mee hoor IRL, ben juist een persoon met ontzettend veel geduld zeggen ze. Alleen komt dat hier altijd anders over op bokt lijkt wel
Ben wel altijd erg nieuwsgierig en wil alles weten maar kan overal op wachten
Echt waar hoor!
Heb trouwens nieuwe foto's van Royen op mijn hyves staan, zal even kijken of ik ze hier kan neerzetten, ze is groot!![]()
dat komt door de manier hoe je over haar gangen schrijft, dat wekt de indruk dat je "bang" bent dat Royen straks niet de gewenste gangen heeft.
denk dat daarom men zegt, het komt goed en heb geduld.
Das het lastige van lezen en schrijven he, maarre ik zou zeggen, alles komt goed haha
Royen schreef:Hoe gaat het eigenlijk met Precious op de weg? Heeft ie nog veel hengstenmanieren of is dat helemaal weg? Het is 'een-je-weet-wel-paard' geworden