[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Wachtff

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:40

Gefeliciteerd! ;)
Heel gek maar moest toch even slikken...:P
Had je vriend er niet veel moeite mee?

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:45

Wat een gebeurtenissen weer,

Lisetje: wat dapper van je, het klinkt leuk, maar ik ben ook een schijterd hoor!
Leonie: wat jammer, maar fijn dat je nu wel weer weet wanneer ze komen.
Frida: ik zal iedereen ook een folder van sam geven en de kentucky promoten aan iedereen die het (niet) wilt horen
Crazycat: heel spannend idd een veulentje uit je eigen paardjes samen, het lijkt mij een leuke combinatie
royen: alles komt goed :P

Verder studeer ik voor leraar in biologische/natuurlijke vakken en moet ik een onderzoek doen nu voor school, dat doe ik in de dierentuin(gratis binnen) en dan ook nog de tropische kas. hihihi.

Dalijk komt de da en krijgt Lily een dikke spuit, }:)

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:50

Alles komt goed? Waarom blijft iedereen dat toch zeggen hier? :') Het valt reuze mee hoor IRL, ben juist een persoon met ontzettend veel geduld zeggen ze. Alleen komt dat hier altijd anders over op bokt lijkt wel :P Ben wel altijd erg nieuwsgierig en wil alles weten maar kan overal op wachten ;) Echt waar hoor! _O-
Heb trouwens nieuwe foto's van Royen op mijn hyves staan, zal even kijken of ik ze hier kan neerzetten, ze is groot! :oo :j

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:56

Afbeelding
Poonieee!
Afbeelding
Hoofdje
Afbeelding
Mooie witte staart

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:58

wordt ook al zo`n lekker stevig dametje :D Mooie witte staart ja :P

@rosalie: Lily, dikke spuit?? :oo :D

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 08:58

heb al ff gespiekt.. Maayke die staart :P Hoe komt die ooit zo ontzettend blond :+ Ik begin sterk te twijfelen aan de theorien van vererving van zilverappel door haar!!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:00

:=

Maaruh gefeliciteerd met de verkoop van Solice! :D

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:00

thnx :P

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:01

waar blijft die ene foto nou O:)

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:04

heej Yvonne

Jhumpa heeft nog nooit in de wei picada laten zien, ze heeft het als veulen een paar keer gedaan aan de hand toen we haar naar de wei brachten of haalde, toen we nog een stuk wei bij de buren huurde.
Ik maak me over Jhumpa geen zorgen, zie wel wat ze straks onder zadel aanbied. Maar ze draaft het laatste jaar alleen maar in de wei. Maar ik weet zeker dat er ook wel picada in zit, dus dan komt dat er straks wel weer uit hoor.

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:05

NkPrecious schreef:
heb al ff gespiekt.. Maayke die staart :P Hoe komt die ooit zo ontzettend blond :+ Ik begin sterk te twijfelen aan de theorien van vererving van zilverappel door haar!!

Hahaha, leuk he?
Die staart is veel witter als ik hem zou wassen want hij is in mijn ogen zelfs nog wat geelig :+ Het is wel grappig want je zou denken dat die witte haren op een gegeven moment uitgroeien maar als ik bij de straartwortel wroet komen er nieuwe witte haren weer terug. Dus ze zal altijd deze staart houden, het bovenste stukje is een beetje bruinig, dan zwart, dan wit :P

Ze heeft het trouwens ook in haar manen (foto 2 kun je het een beetje zien) alleen daar zitten geen witte stukken tussen alleen bruine haartjes. Wel een apart gezicht, krijg er vaak vragen over :P
Laatst bijgewerkt door Wachtff op 23-10-09 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:07

Zamora schreef:
waar blijft die ene foto nou O:)

Welke foto?

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:12

mooi bruin meisje is het, ik ken diverse bruine paarden met zulke staarten.
Jhumpa word ooit schimmel, is nu nog erg donker en heeft bedacht dat ze nu op haar lijf gewoon donker bruin is, maar haar hoofd word nu echt steeds witter, zal binnenkort eens foto's van haar maken. Vaak geloven mensen me niet als ik zeg dat ze schimmel word, tja, dat gaat toch echt gebeuren, sterker nog, ze is schimmel. lol

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:14

Jhumpa is idd nog lekker donker hé, als ik kijk naar het veulen dat hier geboren is dit jaar, die is zwartschimmel maar ik denk dat ze binnen 2-3 jaar wit gaat zijn, zo'n bleekscheet. :)

Bij Agrado zal het ook wel niet erg lang duren. :)

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:18

agrado zal eerder wit zijn dan jhumpa idd, hoewel het ineens wel hard kan gaan, wellicht gaat ze hem inhalen hihi.
Agrado is nu juist heel donker aan t worden, met van die blonde manen, heel apart.
nou ik ga maar eens mestruimen en douchen, straks nog even werken en dan is het weekend.
hoe is het nu met je man?

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:20

Royen schreef:
Alles komt goed? Waarom blijft iedereen dat toch zeggen hier? :') Het valt reuze mee hoor IRL, ben juist een persoon met ontzettend veel geduld zeggen ze. Alleen komt dat hier altijd anders over op bokt lijkt wel :P Ben wel altijd erg nieuwsgierig en wil alles weten maar kan overal op wachten ;) Echt waar hoor! _O-
Heb trouwens nieuwe foto's van Royen op mijn hyves staan, zal even kijken of ik ze hier kan neerzetten, ze is groot! :oo :j

dat komt door de manier hoe je over haar gangen schrijft, dat wekt de indruk dat je "bang" bent dat Royen straks niet de gewenste gangen heeft.
denk dat daarom men zegt, het komt goed en heb geduld.
Das het lastige van lezen en schrijven he, maarre ik zou zeggen, alles komt goed haha

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 09:40

joyfordogs schreef:
Royen schreef:

dat komt door de manier hoe je over haar gangen schrijft, dat wekt de indruk dat je "bang" bent dat Royen straks niet de gewenste gangen heeft.
denk dat daarom men zegt, het komt goed en heb geduld.
Das het lastige van lezen en schrijven he, maarre ik zou zeggen, alles komt goed haha

Nee hoor, anders ga ik lekker draven met haar, maar ik had al eerder neergezet dat ik dat niet 'erg' zou vinden, al een halfjaartje geleden hier op bokt dus dacht dat dat wel duidelijk was ;) Maar dan nog eens een keer: ben gewoon nieuwsgierig, weet nix van die gangen af en heb zelf nog maar 1x een rondje op een töltende draver gereden dus weet niet beter dan draf en weet ook niet of ik die gang wel zo leuk vindt etc. Vindt het gewoon leuk omdat Royen waarschijnlijk zo 'anders is dan gewone paarden' :P Ik weet niet eens wat een picada of drölt is etc. en heb me er ook nog niet in verdiept (waarom zou ik?, toch nog niet van toepassing) dus zet ik alles hier neer, wel zo handig hoef ik niet te zoeken want de antwoorden staan hier sneller :') Maar zal me voortaan wel inhouden met al die vragen _O- En 'alles komt ook wel goed'.
:Y)

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:16

haha ja hoe royen uiteindelijk wordt is echt moeilijk te voorspellen!! Afwachten :)

Ik heb vandaag trouwens een slome dag :+ ik wordt maar ni goed wakker :( tijd gaat traag, werk is rustig..

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:26

Hier ook ontzettend rustig := Maar nog eventjes en het is weekend! *\o/* Heb eigenlijk nu al honger...het is noggeeneens lunchtijd :P

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:27

Hoe gaat het eigenlijk met Precious op de weg? Heeft ie nog veel hengstenmanieren of is dat helemaal weg? Het is 'een-je-weet-wel-paard' geworden _O-

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:30

Ik heb al weekend := ZO naar walibi :D
En vnaaf nog heeeeeel ff werken, dan pas echt weekend

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:35

Royen schreef:
Hoe gaat het eigenlijk met Precious op de weg? Heeft ie nog veel hengstenmanieren of is dat helemaal weg? Het is 'een-je-weet-wel-paard' geworden _O-

Eeen jeweetwel paard? :P nee ik weet niet wat bedoel je? :P

Hij doet het hele goed laatste tijd!! nog steeds wel zen ups en downs en heb nog nooit zo'n gecompliceert paard gereden, maar heb enorm veel plezier aan hem nu!!

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:37

Een ruin heet dat toch? :P :roll:

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:47

Ja dta dacht ik ook maar dacht misschien bedoeld ze wta anders..? :P

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 10:52

Tja, je hebt je-weet-wel-katers en je-weet-wel-paarden _O- (kwam zomaar in me op :P)