haha ja met men plekje nu nieuwe website is trouwens in de maak! Was niet tevreden over men website nu
Wachtff
Geplaatst: 21-10-09 10:29
NkPrecious schreef:
haha ja met men plekje nu nieuwe website is trouwens in de maak! Was niet tevreden over men website nu
Ow, ik vondt het er wel heel prof uitzien, ga je ook nog foto's plaatsen van je eerdere fokproducten? Indyra en Royen en Bailey etc.? Of alleen van de 'echte' gangenpaard fokproducten? Heb je al een begin gemaakt met je nieuwe website, is ie al online?
ja er komt ook een deel in met eerder gefokte veulens Maar die komt niet meer in de site die er nu op staat.
men broertje maakt de nieuwe site, en hij komt erop als hij compleet is. (hij is net begonnen met een opleiding waarin die dat leert zegmaar) Op deze site komt dan ook alles met de import enz te staan heb gister dan 'home' page gezien en het wordt echt heeeel erg gaaf
leuk leonie Ik wil ookal heel lang nieuwe site maarja, net weer betaald voor t nieuwe jaar hihi
Maar idd fokken alleen ga je het niet mee redden, helemaal niet als je ze bv niet aan huis hebt staan. Daarnaast werk je met dieren, er kan altijd wat fout gaan en dan heb je niks meer. Je moet echt een combi hebben zoals Leonie zegt anders mag je blij zijn als je het gelijk speelt idd. Als je de prijzen hoort van gangenpaard klinkt het allemaal leuk maar reken ook maar uit wat je er eerst allemaal moet instoppen voor je een goede fokgroep hebt.
Ach joh, je kan beter een ouder gangenpaard erbij kopen (dus lang sparen) dan een veulen want daar moet je de eerste 3,5 jaar alleen maar centjes instoppen en het komt er alleen maar als poepies uit
Lisetje
Geplaatst: 21-10-09 11:34
Ik stop met al mijn liefde dat ik heb geld in Indyra :S Ik snap deze reactie niet zo maargoed
Vind het geweldig een paard van veulen af aan te hebben. Silvertje Zo mooi om dat te zien opgroeien en dan ja al die jaren wachten eindelijk erop te gaan Duurt nog wel ff voor Silver maargoed
Er staat trouwens een super leuke shet van 2 jaar, hengstje met papier, in de wei waar ik heen ga. Staat te koop voor niet zoveel Mocht het nou klikken met Silver koop ik die misschien wel. Heb je nooit paardje alleen staan. Want ik wil eigenlijk Janou ook door Sam gedekt hebben volgend jaar en dan zou Silver dus ff alleen staan... maar eerst maar zien of t klikt..