[HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:47

Als er een bonte avond avond komt, doe ik mee!

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:56

hallow wat dnek je nou bonte avond is toch het hoogtepunt?? :Y)

jullie moeten dan wel in tentjes btw :P

jokari

Re: [HK] Welke gangenpaard rassen zijn er op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:29

Wat is een bonte avond ??
Dees Belgje kent dat niet. :D

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:41

echt niet?? :P gebrek in de opvoeding!!

Bonte avond is eigenlijk een avond waarop je allemaal gekke acts gaat doen (bijv: imitaties/karaoke/ verzin iets geks :P)
meestal als afsluiter van bijv een ponykamp :P

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 17:50

komen ze dan al Leonie :oo jeetje wat snel!!! :D :D :D Ik moet nog langer wachten...heb wel nog een gave zwarte rmh merrie gezien, prachtig dier maarja ookal heb ik het geld, ik moet eerst kijken of ik er wel ruimte voor heb straks :P :=

Maar super idee van je kennismakingsweekenden! :D en een open dag :P

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:13

Zamora schreef:
heb wel nog een gave zwarte rmh merrie gezien, prachtig dier maarja ookal heb ik het geld, ik moet eerst kijken of ik er wel ruimte voor heb straks :P :=

Hier is nog wel plaats, Frida O:) (serieus bedoeld!)

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:15

Wat gaaf dat je nieuwe paardjes al zo snel komen! Ben uiteraard zeer benieuwd naar de foto's.

Wat betreft kennismakingsdagen met gangenpaarden weet ik dat Sandra van Pleasure Gaits dat ook organiseert.
Weliswaar in eerste instantie voor de Walker, maar ze heeft sinds kort ook een Paso.

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:38

Tentjes is geen probleem! Hoort ook bij ponykamp!
Wel in de zomer dan graag :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:42

@Mariska: Als ik nou Janou jou kant op doe? Die hoort eigenlijk niet tussen de Rocky`s :')

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:44

Aah neeee, die mag naar mijjj. Snoetjeeee

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:46

hihihihihi naja eerst maar ff kijken deze winter hoe het gaat met 4 stuks paarden :P Heb straks wel mooi 2 koppels van 2. En extra weitje erbij voor Sam, tijdelijk wel maar wel handig :D

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:06

Hihi ja indd.
Pff warme douche doet een mens goed

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:18

Zamora schreef:
@Mariska: Als ik nou Janou jou kant op doe? Die hoort eigenlijk niet tussen de Rocky`s :')

Wablief ???? _-:( _-:( :D :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:51

hahahahaha sorry ik kan je natuurlijk niet zomaar paseren :') maar je zit wel stukje uit de buurt geloof ik :=

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:17

da's bijzaak. :=

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:00

Goedemorgen!

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:46

Môguh! :D Zit weer op mijn plek...heel saai maar beter als gister :P Ik ben gistermiddag nog naar de directeur gestapt en heb verteld dat dit niet tot mijn taken behoord en niet in mijn contract staat en dat ik voor een afdeling hoor te werken. Ik heb ook gezegd dat ik het niet erg vindt om af en toe te helpen maar niet in mijn eentje en niet elke dag, dan had ik namelijk wel in de horeca gewerkt! Hij zei dat hij dat ook belachelijk vond dat ik dit allemaal in mijn eentje moest doen en gaat eind volgende week een gesprek met mijn coach en mij aan om te kijken of het anders kan. De directeur wist van niets dat ik dit moest doen := Dus al met al, als ik aangenomen wordt bij die andere baan (en het lijkt me leuk) ga ik hier weg, en anders gaat hij wel wat verzinnen om mijn eigen taken weer te kunnen doen ipv koffiejuffrouw spelen :) Pfoe, das eruit! :D Ben blij dat ik mijn mond had opengetrokken :P

Gister met vriendlief besproken over het weiland, degene die er veel vanaf weet is even langs het weiland gereden en heeft gezegt dat het wel een goed idee is om te kopen :D Dus nu even de gemeente vragen over het plaatsen van stelcomplaten en een mobiele schuilstal (hier is de gemeente erg lastig) en dan maar even rond de tafel...voordat alles geregeld is zijn we een jaar verder :=

Ik ben trouwens wel benieuwd of een fokker van gangenpaarden een goede boterham kan verdienen, dan bedoel ik echt mee als je 5 zwangere merrie's hebt etc. of je daar geld uit kan halen om rond te komen of moet je het zien als geld wat de paarden weer opeten? Misschien is dat namelijk optie 2 :P

Tjee, weer zo'n lang verhaal van mij..kan wel schrijfster gaan worden hier op bokt _O-

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:52

Ja nouja ik doe ook dingen die niet in mijn contract staan. Maarja ieder zo zijn mening daarover hihi.
En ja over het verdienen aan fokken heb ik totaal geen idee van :P

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:59

mij lijkt het toch moeilijk om daar echt je boterham mee te verdienen, niet ? Ik denk dat je al blij mag zijn dat je uit de kosten komt, en vermoed dat je er toch andere activiteiten zult moeten bij doen zoals lesgeven, wandelingen...
Of gewoon van jezelf stinkend rijk zijn, altijd handig. :D

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:04

Zamora schreef:

No can do. Ik ga ook voor een rocky :P

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:15

je moet een grootschalige fokkerij heben om er echt je boterham mee te verdienen.
Ik ga het wel proberen maar bij mij is het een combi van: lesgeven, fokkerij, import & verkoop, en volgend jaar wil ik er nog een deel handel bij pakken maar waarin ben ik nog niet helemaal over uit..

Maar financieel gezien moet je echt een grote fokkerij hebben met veel eigen grond, lage woon/grondlasten en een dosis geluk ;)

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:18

Lisetje schreef:
Ja nouja ik doe ook dingen die niet in mijn contract staan. Maarja ieder zo zijn mening daarover hihi.
En ja over het verdienen aan fokken heb ik totaal geen idee van :P

Ja tuurlijk doe ik ook dingen die niet in mijn contract staan, maar wel tot zekere hoogte want ik heb gewoon een functie. Het is te vergelijken met iemand die boekhouder is als functie en die de hele dag het pand aan het schoonmaken is. Nou wil de boekhouder best wel even zijn bureau schoonmaken en het bureau van zijn collega, maar niet het hele pand.

Ik ben ook geen fulltime receptioniste, maar administratief medewerkster met een paar kleine aanpassingen: ik zit achter de balie om klanten door te verwijzen en verder hoor ik administratieve werkzaamheden uit te voeren voor een afdeling. Ze hebben zelfs nadrukkelijk gezegd dat ik verder geen receptietaken kreeg maar dat iemand anders dat zou doen en catering werdt in het begin dat ik hier kwam werken, gewoon ingehuurt. Dus werdt ik achter de balie neergezet ipv in het kantoor waar de afdeling werkt.

Moet er wel bijzeggen, voor de werkzaamheden die ik nu doe, dus cateraar, verdien ik wel ontzettend goed :P Maar het is zwaar en pijnlijk (heb heupdysplasie) en niet leuk want hier ben ik niet voo opgeleidt. :( Vandaar dat ik zo baal.

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:19

NkPrecious schreef:
je moet een grootschalige fokkerij heben om er echt je boterham mee te verdienen.
Ik ga het wel proberen maar bij mij is het een combi van: lesgeven, fokkerij, import & verkoop, en volgend jaar wil ik er nog een deel handel bij pakken maar waarin ben ik nog niet helemaal over uit..

Maar financieel gezien moet je echt een grote fokkerij hebben met veel eigen grond, lage woon/grondlasten en een dosis geluk ;)

Oke, dan is optie 2 vervolgen _O-
Ik zet wel een paar speelkameraadjes voor Royen neer en betaal daar het hooi van ;)

NkPrecious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:47

ahha :P ik heb der anders wel zin in :D

Wachtff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:50

Kan me voorstellen! :) Website heb je al, paarden zijn onderweg en inspiratie genoeg voor een bonte avond met de gangenpaardjes :P En jij hebt natuurlijk heel veel geluk! :D