Ik wordt hier gek! Ben mijn haren uit mijn hoofd aan het trekken en het zweet staat op mijn voorhoofd...net ook nog een blackout gehad (wist even niets meer...) Hadden een fout op mijn werk gemaakt, ik moest in mijn eentje voor 20 mensen koffie.thee.koekjes, water, boekjes, schriften, pennen, glazen klaarzetten, daarna beneden klaarzetten voor de lunch ook hetzelfde verhaal en dan straks boven alles snel opruimen en verversen en dan als ze weg zijn kan ik alles nog eens opruimen Blijkt nou: de mensen stonden 1 uur te vroeg voor mijn neus...was nog helemaal niet klaar...en bovendien waren ze niet met z'n 20tiggen maar met z'n 30tiggen!!! Kan wel janken, mijn voeten doen pijn en heb nog geen pauze gehad..
Nu even zitten, heb toch recht op pauze?! Volgende week maandag een sollicitatiegesprek dus ben er echt aan toe... dit zijn niet eens mijn taken, ik ben geen cateraar!!!! Ik ben administratief/receptie/facilitair medewerker op de afdeling asbest en nu mag ik dus koffiejuffrouw spelen omdat ze bedacht hadden dat het toch niet zo handig is om maar 1 persoon van een grote afdeling in een bijkantoor als Amsterdam te hebben (ging prima naar mijn mening ) Hoofdkantoor zit in heeswijk (noord-brabant) en ik heb eigenlijk weinig positiefs te vertellen over dit bedrijf Graaggggrrrrrrrrrrr!!!!!!
Zo moest het ff kwijt en ga nu even buiten roken en grrrrrren (ben niet agressief hoor )
Lisetje
Geplaatst: 20-10-09 12:11
Oeh vergis je niet in je functie. Tenminste, bij receptioniste stel ik mijzelf op als een "manusje van alles". Afgelopen vrijdag hadden wij een bruiloft met 150 man. De bediening verprutste het waar je bij stond. Stond ik ook met de headset op mijn hoofd achter de bar dranken te schenken. Het is niet handig dat zij zich vergist hebben in de tijd, dat klopt zeker niet en is ook erg slordig. Maar voor 20 personen zalen klaarzetten is bij ons dagelijkse koek Of je nou alleen ben of met zijn 2en. Alleen dan wetne wij het wel op tijd van te voren. DAt is natuurlijk anders
en een klein woordje: 'facilitair' Maar ben het zeker met je eens dat het niet normaal is dat de tijden niet duidelijk waren recht op pauze heb je zowieso
Ook dat nog Leonie! Pff a.s vrijdag weer een feest. Na afgelopen vrijdag is het vertrouwen weg in het personeel. Laten wij nou net met 4 dames naar Walibi gaan dat tot 22.00 uur open is. Ik ben bang dat wij ons uitje eerder moet afbreken
Wachtff
Geplaatst: 20-10-09 12:45
NkPrecious schreef:
en een klein woordje: 'facilitair' Maar ben het zeker met je eens dat het niet normaal is dat de tijden niet duidelijk waren recht op pauze heb je zowieso
Bij mijn fuctie omschrijving staat niets over koffie/thee lunch etc. klaarzetten bij cursussen of congressen. Daar wordt altijd catering voor geregeld, maar in Amsterdam verhalen ze het nu op mij omdat ze mijn functie hebben afgenomen. Facilitair betekend pompen van insptrs regelen en ook magazijnvoorraad bijhouden... niet catering. Maar ik weet inderdaad dat sommige bedrijven hun receptionistes gebruiken voor de catering, helemaal niet erg maar ik had JUISt gekeken naar een bedrijf waar dat absoluut niet hoefde. Gevonden en dan wordt het zonder overleg aangepast. Het bedrijf is zo hectisch en chaotisch dat er iedere dag ontzettend veel blunders gebeuren. Verder is het op sommige dagen zo verselijk saai, geen kip te bekennen en ik zit alleen maar achter mijn PC en loop rondjes door het gebouw Dit hadden ze ruim optijd mogen aangeven, vooral als je in je eentje bent en voor 30 man 3x koffie en thee moet verzorgen in maar 4 uurtjes tijd...dat is gewoon niet leuk meer Maandag gesprek, heb net gevraagd of ik volgende week een uurtje weg kon, dat mag mits ik een invaller regel. Als ik die niet kan regelen gaat het niet door! Dus wel: ik meld me dan gewoon ziek zou ik nooit doen want daar hou ik niet van...maar ben zo pissig nu!
Ik kan me voorstellen dat het dan even wennen is voor je ja. Ik doe hier niks anders dan dingen klaarzetten en collega's helpen. Maargoed zo zie ik ook mijn functie. En maakt het (vind ik) alleen maar leuker.
hihi ik wil volgend jaar wel iets van gangenpaarden kennismakingsweekenden op gaan zetten nog geen idee of er vraag naar is maar proberen is altijd leuk kom je dan ook ?? is soort ponykamp Organiseer ik voor jou speciaal nog een kampvuur en bonte avond