Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hackie schreef:Dat zou je bij een ijsland/gangenpaarden trainer na kunnen vragen. Tolt/telgang en alles zijn genetisch, dus een vierganger ijslander kan dus bevoorbeeld ook geen telgang worden aangeleerd.
Zazoo schreef:Als het paard van zichzelf die gangen al heeft, hoe breidt je dat dan uit?
hestejente schreef:Hackie schreef:Dat zou je bij een ijsland/gangenpaarden trainer na kunnen vragen. Tolt/telgang en alles zijn genetisch, dus een vierganger ijslander kan dus bevoorbeeld ook geen telgang worden aangeleerd.
Ehm... dit is een paso fino

spicegirl schreef:ik had jaren geleden een amerikaanse draver merrie, die een veulen kreeg. dat veulen deed vanaf dag 1 meer telgang als galop!

Elienetje schreef:vind het niet zo leuk / vriendelijk uit zien
ik weet niet wat ik er van moet denken,
maar volgends mij is het beetje heeel erg bewerkt met de computer . ; of ligt dat aan mij ?

Dani62 schreef:Dat is geen gang.. Althans geen natuurlijke.
Grappig is het evenmin, het is dierenmishandeling. Zo wordt het aangeleerd: http://nl.youtube.com/watch?v=hRoWKkp1HeA
Oooooo ik ben ook fan van de Paso Peruano
prachtige paarden echt een genot om naar te kijken. Kwam trouwens nog een filmpje tegen wat misschien wel leuk is voor mensen die dat gangengedoe maar raar en onnatuurlijk vinden...
Ninx schreef:Snoezepoepig filmpje; die aanleg zit er overduidelijk in!
(als niet gangenfreak volgens mij ook
) dat veulen heeft het helemaal naar z'n zin en scheurt er op het laatst lekker op los...mama doet jammer genoeg niet echt mee,saaie mama