ow jeetje strx ben je me voor haha ja moet Toril toch beetje helpen als ze strx naar Thuringen gaat?? Ze kan niet alles meenemen Volgende week komen er 3 merries bij vanuit Amerika Ga mee ophalen
Lisetje
Geplaatst: 10-02-09 17:45
Zamora schreef:
ow jeetje strx ben je me voor haha ja moet Toril toch beetje helpen als ze strx naar Thuringen gaat?? Ze kan niet alles meenemen Volgende week komen er 3 merries bij vanuit Amerika Ga mee ophalen
Ik bied me heel vaak aan maar krijg niks GEINTJEE Ik ook mee volgende week jihie
We hebben al heel clubje met mensen om paarden achter te houden maar dat groepje is al zo groot dat het wel gaat opvallen
jokari
Geplaatst: 10-02-09 17:47
Nee maak je geen zorgen, als ik de lotto win, kom ik je eerst vragen of Janou te koop is haha. Molly is mss wel een tweede optie. 3 nieuwe cool, ben reuzebenieuwd. Ga jij nu voor een champagnekleurtje gaan, of had je geen koopplannen ?
Erg hé Lisetje, dan wil een mens hulpvaardig zijn, is het ook niet goed.
Janou is van mijn moeder(was eerst wel van mij) en verbied dr Janou te verkopen Ze doet er bijna niks mee(staat te ver van haar huis) en ik doe alles met dr en gebruik dr dus o.a. als fokmerrie
Ik had plannen met merrie in Amerika, maar die moest nog gedekt worden vh voorjaar en ja toch risicovol allemaal als ze er nog zo lang blijft lopen e.d. Dus koop ik Molly(handig want die staat er al), wie weet volgend jaar nog eentje importeren
wablief ?? Eindelijk iemand gevonden in de Ardennen die een ras heeft waarmee ik terug kan gaan trekken ??!!
Lacense, ik kom af, ik weet nog niet wanneer, het zal niet voor direct zijn, maar komen doe ik, zeker weten.
jodi
Geplaatst: 12-02-09 20:10
O!Jij hebt Hugs!! Dat is degene die mij definitief heeft doen besluiten dat ik rocky's moest!(helaas was ze toen niet te koop ) En drachtig van mijn Blu:dat wordt een super veulen!
Wil ook zeker in de toekomst keer langs komen Vorig jaar vakantie met een groepje mensen en paarden( veelal gangenpaarden) in de Eifel, was ook zeer geslaagd!
Hallo allemaal, ik meld me hier ook even om mijn paardjes voor te stellen : Guaranhao is een mm ruin van bijna 5 jaar. Hij is nieuwsgierig, rustig en een echt knuffelpaard! Storm is een rocky die dit jaar 3 wordt. Hij is heel cool, zelfzeker en vriendelijk. LACENSE, ik heb even op jullie site gekeken; jullie adres ga ik zeker opslaan om ooit met of zonder paard eens langs te komen!