Je kan wel richtlijnen aanhouden maar je zal toch moeten kijken waar jou paard het beste op reageert.Maar klinkt leuk wat je gaat doen, ik weet de frustratie van het zoeken maar uiteindelijk vind je wat je zoekt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je kan wel richtlijnen aanhouden maar je zal toch moeten kijken waar jou paard het beste op reageert.

joyfordogs schreef:ja heerlijk, dag en nacht buiten, is hier dus net zo, ik vind het zalig, ik denk dat de paarden er ook van genieten.
Ik ben niet tegen een stal hoor, maar het voelt voor mij beter om ze dag en nacht zelf te laten kiezen.

Van de week maar even een rondje aanbellen bij verschillende buurtjes, dan kan Royen in ieder geval al weg waar ze nu staat.
)
) Tjee, lijk wel een soort huisvrouwtje te worden
hihi
Dan kan ik hier misschien wel weg (het is zo saai hier...
)en ga ik 1 dag minder werken zodat ik mij bezig kan houden met zadelpasser worden
Nu al zenuwachtig voor volgende week....en voor vandaag want ik moet vragen of ik een uurtje eerder weg mag
hier ni zo, nogal nie lekker geslapen
dus nogal moe..
Ik ga toch op zoek naar een ander plekje, dicht in de buurt van waar we wonen. In ieder geval zijn hier meer dan genoeg plekken dus dat komt wel goed, zal van de week eens bij mensen aan gaan bellen en vragen. Heb je die bouwtekening al gevonden? Mijn vriend wil het inderdaad zelf gaan bouwen en wil die bouwtekening wel eens bekijken, is wel handig als je een voorbeeld hebt
Ziet er prachtig uit hoor, zal hem hier even posten kan iedereen meegenieten
hijs mooi he?? wil er zelf ook zo een
Ik ga nu even kijken of ik de link kan plakken
Hij's zo mooi, ik wil hebbe hebbe hebbe
ideaal toch
Appeltje eitje!