Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hij bemoeiden zich overal mee, nu al..dus nee werd m niet! Nu heb ik een plekje echt voor mezelf gevonden, vlakbij waar ik nu sta, echt ideaal! Een bak(moet ik nog zand storten), longeercirkel(ligt al wit zand) een weiland in 4n gedeeld(kleine hectare). Een ruime inloopstal met bestrating ervoor en een gedeelte voor opslag en een geiser zodat ik ook warm water heb en in de zomer zitten er automatische drinkbakken in de wei
Ben ik nog wat vergeten??? hahah kan Sam hier ook goed een eigen plekje geven zeg maar. En nog dichterbij huis
hihihihihih 
Maar is voor latere zorg
Het mag in elk geval en de afmetingen zijn er al hihi 
Beauty blijft nu in elk geval

Hopelijk zijn die mensen nu wel thuis en kan ik daar z.s.m. staan. Gister heerlijk de tijd vergeten bij Royen...(had trouwens weer een actie...) en kwam om half 11 erachter dat ik de was nog moest doen en de badkamer moest poetsen
Snel naar huis (vriendliefshuisje) en neergestort op de bank, helemaal niets meer gedaan
De was komt morgen wel 
Dus als ze geirriteerd of gespannen of ontzettend vrolijk is, doet ze een paar leuke pasjes
Maar verder is alles wel goed gegaan, behalve dat ze denkt dat ze mooi kan zingen 
Gefeliciteerd!
Maar mis alleen de buitenritten wel, samen crossen door het land met een zonnetje en alleen jij met je paard
Ik ga me dan eerst goed orienteren voordat ik een ras uitzoek. In ieder geval moet het een ouder paard zijn zodat er meteen op gereden kan worden en zeer geschikt voor mijn moeder en vriend (beide beginnend beginners
) Dus dat wordt zowiezo flink sparen hahaha!
) Daarna zadelmak maken en dan doorrijden (dan is ze al een paar jaartjes verder
)

dan is brabant toch niet zo ver?
Maar het was het waard! 
Ik bedoelde meer dat ik er niets mee kan. Paarden kijken kan ik ook in de wei van de buurman
En ik heb wel eens MM's en Walkers gezien, zien er uit als gewone paarden

Nog geen foto's dus