Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mais!!
.
met jullie aanwinsten? Ik wilde sowiezo komen om Joyce en Kunst te bewonderen maar die Rockies wil ik ook zien
Maar ik ga eten, tot morgenochtend vroeg! noivadapaz schreef:hele verhalen hier, wilde eigenlijk alleen zeggen dat het er idd nooit bij eentje blijft.
Maarruh, die prijzen van die Rockies zijn toch wel erg laag (nou ja zonder de exportkosten dan) Staan jullie allemaal op paard en koets of ehh Equiriencemet jullie aanwinsten? Ik wilde sowiezo komen om Joyce en Kunst te bewonderen maar die Rockies wil ik ook zien
![]()
Agrado is zeker een leuke man trouwens, echt een "pak paard in mijn broekzak mee" paard
de zilverappel zwarte roan merrie die over 12 daagjes aankomt
Dat duurt me dan te lang hahahhaa
.

Maar een keer jullie kant op voor een ritje is ook zeker leuk!
Ze doet het ook goed, ik merk nu dat het vertrouwen echt komt. Aan zoveel dingen. "Enge" dingen die ze tegenkomt dan kruipt ze liever in mijn broekzak dan dat ze wegrent.
Heb er echt zin in om erheen te gaan
hihi nog 2 weekjes wachten

) En we hebben onze surrogaatmama Kyra meegenomen voor de mentale steun van de kleine vent. Toch even afwachten hoe zo'n reis dan verloopt, kyra is wel vaker meegeweest met jonge veulens wegbrengen maar nog nooit zo ver. Heenreis even wat gerommel eerste half uur, daarna stonden ze te slapen. Eenmaal aangekomen kwam zelfs Bailey, die echt druk erin ging, toch redelijk relaxed de trailer af.
ik wilde een stukje met haar stappen, maar er was een weiland vrij naast dat waar bailey in gezet werd, dus kyra kon even lekker crossen in het weiland!! Ideaal
Na zelf even wat gedronken te hebben hebben we kyra weer ingeladen, wat een lief dier toch geen enkele weigering stapt zo weer de trailer op
. Onderweg toch wel honger gekregen (het was ondertussen ook al half 7) dus even naar de mac 
Ze vond alles om zich heen zo boeiend dat ze 20 minuten om zich heen heeft staan kijken van verwondering
gek dier
ik kon rustig op de klep zitten en even eten, mevrouw zelf had geeneens interesse in een appel
Ik heb ook wat foto's ervan gemaakt, maar zit nu op men werk dus die foto's volgen vanavond!!