jokari schreef:amai dan hebben de boeren in Nederland andere tractors dan bij ons.Hier heb je vaak met moeite een metertje tussen de stoppels en steken ze dikwijls nog vrij hoog uit (en hard).
op een afgereden, nog niet opnieuw bewerkt veld, kan dat toch geen kwaad Maayke ?
Van mij mag alles
Maar of de boeren hier in NH zo blij zijn als ik later met mijn pony over hun maisvelden cross
Heel toevallig hebben de andere buurtjes een maisveld, dus das misschien wel het vragen waard. Ik heb daar ook geen bos in de buurt, jammer genoeg. Maar ik kan wel lange afstanden rijden want het is daar best rustig qua verkeer (wel veel groot verkeer). En royen stapt vrolijk elke trailer in die ze tegenkomt, dus dat wordt erg makkelijk
Goed gedaan Leonie, sinds we haar toen bij jou hadden opgehaald en zo rustig de trailer in hebben gedaan (met super veel geduld) vindt ze geen één trailer meer eng
En schoonpap heeft een trailer dus dan alleen nog een rijbewijs halen en gaan met die banaan! euhhh...paard!
Hier heb je vaak met moeite een metertje tussen de stoppels en steken ze dikwijls nog vrij hoog uit (en hard).
niet verwacht
Het zwarte veulen dit jaar was Bailey, hij is nu even thuis, is een ontzettende knapperd maar zit wel behoorlijk wat pit in. Vanmiddag gaan we hem naar roosendaal brengen naar zijn nieuwe eigenaresse!
slechtttt hihihi