ik werk sowieso niet op maandag en dinsdag.
Maar deze week de hele week niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar deze week de hele week niet.
jokari schreef:zo'n opfokstal waar ze in groep staan, is toch nog altijd beter dan zielig en alleen in een boxje staan hé. Maar ik duim dat ze bij de buren mag.
ik werk sowieso niet op maandag en dinsdag.Maar deze week de hele week niet.
Als ze in de wei staat is er niets aan de hand, dus ze geeft zelf al aan dat ze dat fijner vindt. Ik denk dat als ik ergens anders zou gaan staan dat het wel weer een pension wordt met alles erop en eraan en een grote paddock.
Maar mijn vriend zei dat het wel aardige mensen waren en dat het waarschijnlijk niet zo'n probleem zal zijn, dus ik wacht tot zaterdag. Krijg ik een 'nee' te horen, ga ik harder op zoek 
Dus ik heb wel hopen tijd voor een paard, maar geen geld, wahaha. 
mmmm...zucht....geweldig om zo te beginnen...alleen liep ik wel mooi 2 maanden stalling achter dus moest ik even sparen want dat hadden mijn ouders voorgeschoten...dat was wat minder...daarna kreeg ik te horen dat ik royen voor mijn 21ste verjaardag kreeg, hoe blij kan een oud-penny zijn?!
Bah, kan niet wachten tot zaterdag slaap er echt slecht van en val steeds in slaap op mijn werk (misschien is mijn werk ookwel een btje saai hoor
)
ik ga vanavond Bailey ophalen, maar dat is nog een toekomstige belevenis, morgen gaan we hem dan naar zijn nieuwe eigenaar brengen!
) bij haar langskom voor een grondwerkcursus. Royen kan dan, als ze op d'r nieuwe stalletje staat, gewoon wandelend heen en weer naar de cursus. Kost ook niet zo duur, 275,- incl. stalling (dat wordt in mindering gebracht want ze stapt gewoon naar huis) en 125,- voor theorie en mijzelf (koffie/thee etc.) Wel ontzettend leuk
(sprong die in 1 keer naar rechts over zo'n stoppenrij heen) en daar vloog ik toen bijna whaha ging gelukkig net goed
Gelukkig ben je niet gevallen anders lag je met je kont op de stoppels! Pijnlijk
was ik ook wel blij mee dat ik kon vasthouden
gek dier, hij had in 1 keer lol met zichzelf denk ik ga zijwaarts springen
maf dier
hier is de stoppen +/- 20-30 cm hoog...
wat niet weet wat niet deert
en inderdaad, in een onbewerkt land vind ik dat ik best even mag crossen