maar scheelt wel een hoop als ze dat van veulen afaan mee krijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar scheelt wel een hoop als ze dat van veulen afaan mee krijgen
ik moet zo boodschappen doen... en dan weer keer bij mn schoonouders eten, lekker niet zelf koken hahaha en niet zelf afwassen...
Nee hoor hihi.
manlief moet onder 't mes dus zitten nu in ziekenhuis. Heb even iPhone afgepakt om te bokken. 
rotweer vanavond toen ik uit werk kwam
morgenaaf dan maar? jokari schreef:Hè maar ik ben hier juist wel.manlief moet onder 't mes dus zitten nu in ziekenhuis. Heb even iPhone afgepakt om te bokken.
Maayke hoe was het gesprek ?
Maar gister even naar die eigenaar van stal geweest en nog eens gevraagd hoe het allemaal gaat. Hij zet Royen en vriendje nu s'ochtends 3 uurtjes buiten, daarna is de wissel en moeten ze wachten tot rond 15.00uur en staan ze nog 1,5 uur buiten. Opzich redt ze het hier wel even mee maar ben het er nog steeds niet mee eens... ze moet meer kunnen bewegen. Gisteravond aangebeld bij de buurtjes...waren ze niet thuis
dus nu moet ik helemaal wachten tot zaterdag...Maar hoop dat het dan wel allemaal lukt en heb zowiezo nog een maand opzeg termijn op deze stal, dus een week maakt niets uit. Ik kan toch pas per 1 december vertrekken (in ieder geval betaal ik tot 1 december). Ik kan het even niet veroorloven om dubbele stalling te betalen
We gaan duimen voor zaterdag!!

helaas moet ik verplicht die stageuren draaien anders was ik allangweer thuis bezig daar nog wel bergen werk