Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gaska schreef:kvika schreef:woepie! (not!) ik mag plee's gaan schoon maken.......
ben er echt niet blij mee, ik ben een volwassen vrouw die engels en duits goed bezit. en heus wel wat verantwoording aan kan, nee dan mag je plee's gaan boenen...
nou ja moet het maar naast me neer leggen.
gr
Ik heb gehoord dat het bijna allemaal jongeren zijn die wc's mogen schoonmaken.
Ik hoop voor jou dat er nog wat ouderen tussen zitten

enjoysabine schreef:Hey ik heb een mailtje gehad voor een bijeenkomst op 23 juni. Voor de vrijwillegers die helpen bij de controle tribunes. Helaas kan ik dan niet, dus ik hoop dat er meer mensen niet kunnen en het verschuift naar een andere datum!
enjoysabine schreef:Ja zou leuk zijn als je kan! ik vind het zo jammer dat ik niet kan. Ik heb nou toevallig precies op die datum een feest omdat ik dan mijn diploma haal en jarig ben.
Was juist leuk om te kijken met wat voor mensen we zijn tijdens de WK.

risje schreef:Vermoed dat Karin vast wel iets scandinavisch krijgt, noorwegen ofzo;-)
@Hrappur:
Lang niet alles ivm de stallen is ook al bekend.
Maar als je wat wil weten dan mag je je specifieke vragen me altijd mailen en zal ik kijken voor je wat ik / we al weten;-)
Mail dan maar naar risje@gmx.net
@Shezzit::
Top dat je er ook bent!
Krijg je eht wle druk als je en de (ijslandse) ijslanders moet helpen en Piet, worden uiteraard twee aparte stalgedeeltes, dus lekker heen en weer lopen. Maar goed, stallenwacht zit er tussenin;-)