Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jakary schreef:joyfordogs schreef:Ow en lizet, als je verliefd wilt worden op een gangenpaardje met toekomst, kom dan na de rit even langs bij me, mag je agrado wel even knuffelen. De meeste die hem gezien hebben, willen na afloop hem in de kofferbak proppen haha.
Hij heeft duidelijk veel gangenaanleg en zijn karakter, tja bepaal dat zelf maar!
Spijtig dat hij toen niet in de kofferbak paste, volgende keer komen we met een busje![]()
Zamora schreef:@ladymagic: welkom! Ik heb Rocky Mountain Horses en een töltende draver merrie die je best eens mag komen uit proberen hoor
En Liset: Rocky`s zijn gewoon onweerstaanbaarhaha
noivadapaz schreef:overigens heb ik Agrado ook ontmoet: wat een onzettend leuk veulen is dat! Maar goed, alle MM's zijn dat wel, ben echt doodgeknuffeld laatst, ook dus door een merrie van 10(?) die de eerste 8 jaar van haar leven nog geen mens heeft gezien. Bij wijze van spreken.
joyfordogs schreef:als agrado nog een poosje blijft, word hij wel geruint, ik denk dat men meer plezier heeft van hem en hij van hun, als hij gewoon in de groep kan lopen.
Zjin vader is een goede dekhengst. Ondanks dat agrado goed in elkaar zit kwa uiterlijk en gedrag. Zie ik geen toekomst voor hem als dekhengst.
Ruinen zijn vaak wel stabieler dan hengsten of merries