Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar de rest zijn allemaal afhakers
(kweenie of dat kan als ik op mijn nieuwe wei kan staan
)
kopie van royen
, alleend an donkerbruin met bles
1000,- heb ik niet 1,2,3 liggen haha En wil je vriend haar dan later weer terug? Dan kan je haar beter niet verkopen maar in 'bewaring zetten'
Ik ben best een beetje zenuwachtig voor vanavond, hopelijk zijn die mensen niet moeilijk en kan ik z.s.m. daar weg
mijn vriend heeft het geld niet voor haar, maar het kost me ook geen evrmogen om hara aan te houden zolang niemand biedt wat ik wil hebben. Ze kan namelijk ook supergoed met precious en dat vind ik ook wle fijn, zijn echt 2 handen op 1 buik zegmaar
Wel ideaal als ik later met men vriend buitenritten wil maken, ik op pres, hij op solice, ook geen gedonder
Ik probeer vanavond (laat) nog een update te geven als ik weet of ik daar mag staan

NkPrecious schreef:owja trouwens, solice is inderdaad erg donker geworden, ze leek eerst nmaar 1 tintje donkerder dan royen, maar nu begint ze alweer te verharen en het gaat echt richting de kleur van haar moeder!
Geweldig vindt ik het! Ze valt lekker op tussen al die bruine paarden 
Ik vroeg of je een mooie foto had van het nieuwe halfzusje van Royen. Femme nogwat
Lastige namen verzin jij zeg!
Ben al blij dat ik Royen kan uitspreken
Lisetje schreef:Ik ben er ook weer! Dier zit onder de poepies haha. Wintervacht komt er al lekker aan
Solice, dat vond ik ook echt een poepie. Maar aan één kleintje heb ik zat op dit moment hahha
Worden al grote dames allemaal...dames?...Heeft precious eigenlijk wel eens een hengst gegeven?
echte dame is het al
Dat bedoel ik met onder de poepies 
Ze kwam er ook wel lief aanlopen net haha. Komt vast door Choco 
was niet wederzijds hahaha
allemala verliefd geweest op Deejay