Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben al bijna klaar
Ideaal!

Maar er was verteld dat ze s'winters in de paddocks zouden staan (het land in NH ligt erg laag op de zeespiegel waardoor alles altijd op paddock's staat.) maar dat blijkt nu (na 3 dagen) niet zo te werken... hierdoor ben ik gaan nadenken, denk maar aan 2 slapeloze nachten... dus probeer echt wel goed te zijn voor haar en alles te bedenken om het allemaal zo paardvriendelijk mogelijk te maken.
Ben heel gelukkig met mijn slimme mannetje
Ik stond vorige keer in de bak met een plu omdat het regende, komt mevrouw gewoon onderstaan en schuilen hoor
Verder is een plastic zakje wapperend in de wind ook een leuke uitdaging!
Royen schreef:dus probeer echt wel goed te zijn voor haar en alles te bedenken om het allemaal zo paardvriendelijk mogelijk te maken.
Het idee van mijn vriend over die buren is een super goed idee want daar is al het land opgehoogd en kunnen ze dus buiten blijvenBen heel gelukkig met mijn slimme mannetje
maar bedankt voor het compliment!
Lisetje schreef:Maar hoezo wil je een stal dan Maayke?
Je ziet/hoort het toch vaak hoor kaplaars, dat paardne geen gebruik maken van een schuilstal o.i.d.
maar ik heb NU een stal waar ik (blijkt nu door jullie adviezen
) snel vanaf wil! En ik zit er heel stiekum toch over te denken om haar vriendje mee te nemen...dan maar een oude pony waar ik nix mee kan die een gezellige oude dag kan hebben op een inmens weiland dan een paard waar ik nog meer werk aan heb omdat ik er wél wat mee kan/moet....toch?

bak is nu blubberzooi ook

Als ik het niet vergeet zal ik vanavond even foto's maken van Royentje, haar manen zijn echt gegroeit!