Queen is idd aardig aan de stevige kant.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mikkee schreef:Ik snap je probleem, Royen.
Maar wil de eigenaar van die ruin hem ook niet verhuizen dan? Voor een paard van zo'n leeftijd is 23 uur per dag op stal staan ook geen pretje...
) kwijt. Buiten dat, dan heb ik een paard staan waar ik niets mee kan en alleen veel geld kost. Wel nadenkend aan Royen maar toch is het onverstandig. Zo'n beessie zal ook op een gegeven moment heen gaan, dan is ze toch ook weer alleen... jodi schreef:Wat heeft ze aan een vriend waar ze alleen door de tralies naar kan kijken?
Niet aarzelen!Beweging is essensieel voor de ontwikkeling van een jong paard!
Heeft ze ooit een volwassen paard verwond?Vaak lijkt het heel wat dat trappen,maar is het alleen maar het gebaar...
Ik weet dat ze moet bewegen en vandaar dat ik even nadenk over of dit nu niet anders kan...
) en ga verhuizen! 

(Al is 3 dagen nog te veel
) 
Ben ook heul blij met d'r 
Ze wil graag de baas zijn maar eigenlijk weet ze ook niet zo goed hoe dat moet
lieve poownie...Mijn vriend vindt het ook niets en vindt het zielig, dus ik denk dat ze weggehaald wordt. Vindt het wel sneu voor die oude 27jarige man.. maja... Hopelijk kan ze hier staan en anders heb ik nog een paar adresjes op het oog bij mensen thuis. Dit is alleen ideaal: de buren! En dus kan ik mijn paard horen hinniken
Zou erg jammer zijn als het niet lukt maar dan staat ze bij de volgende buren in de wei, kan ik haar ook nog horen hoor
Maar de buren liggen ieder een stukkie uit elkaar. Mikkee schreef:Ik zou jouw dominante Royen graag eens bij Moon zetten en zien wat er gebeurt![]()
Moon was namelijk vanaf de 1e seconde (zonder strijd) de baas over een tank van een KWPN-er terwijl Moon juist de nieuweling was en die KWPN-er al jaren de alfa was op haar stekkie.
Ik denk dat mijn dame behoorlijk wat 'overwicht' heeft
Maar ik denk dat als ik haar bij Moon zet en ze is onderdanig, dat ze dan, als ze weer thuis staat gewoon weer hetzelfde doet omdat dit andere paarden zijn.
Maar bedankt voor het 'datzald'rlerenbod'
Royen schreef:Ze wil graag de baas zijn maar eigenlijk weet ze ook niet zo goed hoe dat moetlieve poownie...
Mikkee schreef:Royen schreef:Ze wil graag de baas zijn maar eigenlijk weet ze ook niet zo goed hoe dat moetlieve poownie...
Dan is bij andere paarden komen te staan misschien juist goed voor haar ontwikkeling. Zodat ze kan leren hoe het nu eigenlijk werkt in een kudde met rangen. Tot nu toe heeft ze dus succes gehad met 'bitchen', wrs. omdat die andere paarden zelf ook nog geen duidelijke positie hadden.
Ik laat het weten als ik iets weet
Maar tnx voor de adviezen!
ik weet het, af en toe is het best lastig om haar 'gewoon' te moeten behandelen...je raakt ook zo in de war van al die raar bewegende benen
(geldt overgens niet voor royen)