Queen is idd aardig aan de stevige kant.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mikkee schreef:Ik snap je probleem, Royen.
Maar wil de eigenaar van die ruin hem ook niet verhuizen dan? Voor een paard van zo'n leeftijd is 23 uur per dag op stal staan ook geen pretje...
jodi schreef:Wat heeft ze aan een vriend waar ze alleen door de tralies naar kan kijken?
Niet aarzelen!Beweging is essensieel voor de ontwikkeling van een jong paard!
Heeft ze ooit een volwassen paard verwond?Vaak lijkt het heel wat dat trappen,maar is het alleen maar het gebaar...
Mikkee schreef:Ik zou jouw dominante Royen graag eens bij Moon zetten en zien wat er gebeurt![]()
Moon was namelijk vanaf de 1e seconde (zonder strijd) de baas over een tank van een KWPN-er terwijl Moon juist de nieuweling was en die KWPN-er al jaren de alfa was op haar stekkie.
Ik denk dat mijn dame behoorlijk wat 'overwicht' heeft
Royen schreef:Ze wil graag de baas zijn maar eigenlijk weet ze ook niet zo goed hoe dat moetlieve poownie...
Mikkee schreef:Royen schreef:Ze wil graag de baas zijn maar eigenlijk weet ze ook niet zo goed hoe dat moetlieve poownie...
Dan is bij andere paarden komen te staan misschien juist goed voor haar ontwikkeling. Zodat ze kan leren hoe het nu eigenlijk werkt in een kudde met rangen. Tot nu toe heeft ze dus succes gehad met 'bitchen', wrs. omdat die andere paarden zelf ook nog geen duidelijke positie hadden.