Waar staat jouw fokkerij eigenlijk voor ? Ik ben niet zo bekend met Mountain Horses zonder de Rocky ervoor.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo niet vraag maar!!! 
)
als je voorkeur daar ligt moet je het zeker doen
tolgarantie heb je nooit helaas, maar de kans is er toch wel
) maar dit kan dus niet andersom. Hopelijk is het te begrijpen.. merrie stamboek is ook weer opengesteld en het Rocky is gesloten stamboek.
zo goed of ben ik wat vergeten?? 
Het is niet waar. Toch wel fijn om even met zo'n idee rond te lopen.
JEEEEEEEEJ

singlefooter is totaal niet hetzelfde als kentucky, en over de kleur heb ik ook nog wat te zeggen haha 

haha maar Silvertje blijft toch altijd
is mijn lekkere kereltje 

Daarna is Sam aan de beurt, of Armando wellicht

Maar ik blijf dat zeggen
hahaha
Wil ik ook nog wel keertje gebruiken voor een van m`n merries
heeft ze tenminste een niet pijnlijke reis.
goede zaken voor Bluebonnet
supertoffe mensen echt waar, met heleboel kennis!
echt erg hahha maar moet me inhouden hihi ik heb Beauty als projectje nu, hoop dat ik haar kan aanhouden. En van het voorjaar weer wat importeren dan en Silver certificeren en Beauty ook volgend jaar... ppfff druk!! 
Mag ik hopen want ik ga per 1 nov naar die andere wei...
En ze hebben stuk voor stuk super mooie fokmerries! Wil er wel een paar
Jammer dat die transport zo duur is. Ik begin gewoon mijn eigen vliegtuigbedrijf!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA Komen jullie paarden in roze vliegtuigen naar NL
)
Ik heb blijkbaar een foutje gemaakt met je naam, Liset.
Ik had Leonie in mijn hoofd, maar toevallig begint je naam ook met L. Ik ken nog niet alle namen van deze topic.
Ja, je moet eerst je staatsloterij winnen en dan kun je ook je droom achterna jagen.
Ik ben niet zo goed in unieke kleuren noemen, haha. Oh ja, gefeliciteerd met je nieuwe paardjes! De eerste paard Bonnie vind ik wel erg mooi met haar kleur.
nu na 4 jaar eindelijk een vaste rasgroep bereikt 

Dan koop ik een buckskin merrietje wat daar uit komt van je hahhaha

Citaat:Er zijn zowieso ook wat zwaarder gebouwde mountains, heb ze nog niet in levende lijve gezien, maar wel op foto's. ze komen niet heel veel voor volgens mij.
Anders vind ik het 'label' ook niet waardig...
Mijn fokmerrie heeft een hele goede tolt en kan het ook in een best tempo