Misschien hebben jullie nog iets over? Iets wat je niet gebruikt en weg wil doen of stuk is en maar blijft liggen? -------> [EA-GZ-RP] Gezocht: Alle soorten kapot/gratis harnachement
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Misschien hebben jullie nog iets over? Iets wat je niet gebruikt en weg wil doen of stuk is en maar blijft liggen?

Zal ik haar meteen doorsturen naar jou??
Als ik de lotto win, mag jij voor mij op zoek gaan in de States ja (ha ja, dan heb ik toch zoveel geld, dat ik daar zelf de moeite niet wil voor doen natuurlijk
).
gaat de goede kant op 
Weet een stal waar ze een champagne hengst ter dekking hebben en er zelf dus ook mee fokken. Dus regelmatig leuke kleurtjes
ben haar aan het overtuigen!
Zij is toch je favouriet??
Koop je een van haar veulens...kijk naar Lily, prachtig!!!!

Weekend werken.
Weekenden + festdagen haha.
Gelukkig vandaga om half 1 vrij, maard an eerst naar de bank *zucht* Lisetje schreef:Goedemorgen! Ik nu 2 dagen vrijWeekend werken.
Ohja Maayke, hoort er ook nog bij bij in een hotel werkenWeekenden + festdagen haha.
Morgenavond gaat Dier voor een avondje naar binnen. Smit komt zaterdag,kan ik zelf helaas niet bij zijn. MAar stalgenootje is erbij gelukkig
Maar ik krijg nu van alles over mij heen, denk dat ik gek wordt :S
Ik weet niet meer welke het beste is en het verstandigste is dus ben eigenlijk al de hele dag in mijn pauze's aan het rondbellen 
Dus het lukt allemaal nog niet zo...
succes ermee
wel gave opleiding!
snif...
Wanneer gaat zij naar Frankrijk? Gefeliciteerd met je nieuwe paardje!! Zij ziet er goed uit. Hoe mag je haar kleur noemen?
Want na Sam durf ik nu niet meer zomaar zwart te roepen, haha.
START IK EEN FOKKERIJ
YESSSSSSSSSSS 
maar tis wel jammer als je begrijpt wat ik beodel.. werk er al 4 jaar keihard om het op te zetten, kende toril zelfs nog niet in de eerste 3 jaar, heb mijn eigen ideen en doelen (die zelfs nog heel erg afwijken van die van toril) en dan wordt het er toch aan gelinkt.