Pff ik loop achter zonder bedrijf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
komt ook een hele handel papierwerk bij kijken bijvoorbeeld...
Eergister had ik een ziekenhuisbehandeling waardoor ik die dag niet kon werken vanwege pijn. Gister ben ik om half 12 ziek weggegaan en naar de huisarts gegaan, deze heeft mij doorgestuurd naar het ziekenhuis want het was niet goed. Ik ben hierdoor niet meer naar mijn werk gekomen (heb het netjes gemeld). Vandaag krijg ik te horen dat ik daarvoor een dag vrij moet nemen, en dus zien ze het niet als ziek maar als een vrije dag. Weg laatste vrije dag
Ik was woest! Ik ga toch niet in een vrijvraagformulier invullen dat ik ziek ga worden?! Dus meteen de hoge piet gebeld, en wordt zo teruggebeld... Belachelijk! Ik ga deze week nog een andere baan regelen, hopende op een leuke en eerlijke baan todat ik voor mijzelf kan beginnen. Ik moet een vast inkomen hebben omdat ik Royen moet betalen en ook nog die opleiding moet betalen dus kan nu niet zomaar ontslag nemen ;'( Ik zit vandaag in een dipje
) Ik ga vanaaf hard op zoek! Ben er gewoon klaar mee... jammer want ik werk er nu bijna een jaar en had het wel naar mijn zin met mijn gezellige collega's!
Maar moest het ff kwijt
Ik verdien gewoon "normaal" voor mijn leeftijd.
naast de administratie heb je natuurlijk ook geowon de werkdruk en de risico's die normaal je baas loopt, die loop je nu zelf. Daarnaast ook nog dat de paarden zelf soms al een redelijk opschudding kunnen veroorzaken

ze was alleeen wat eerder dan mij!

Dan lukt het je idd wel. Het zal niet allemaal even snel en makkelijk gaan, maar zo te horen heb je zat mensen die achter je staan en kunnen helpen! Je red het wel, ik voel het

Ik laat het jullie weten als ik mijn opleiding gehaald heb, dan kom ik alle zadels controleren! Heb er helemaal zin in! De workshop zal ik voordat ik de opleiding begin gaan doen, dus als jullie nog kapotte zadels/hanarchement hebben liggen wil ik dat graag overnemen zodat ik daarop kan leren
Heb ik me nieuwe roeping gevonden?
Of gooi je er auteursrecht op 
Nou ik kan mijn eigen bedrijf dus ook starten

Wat een arm peerd, zomaar in een stal gezet waar het warm is, eten is, vriendjes staan....buiten staan wil ze niet maar binnenstaan is ook geen optie voor madammetje