Zijn er alweer nieuwe foto's van Toby en Agrado Echt 2 beauty's
Mikkee
Geplaatst: 06-10-09 19:19
Lisetje schreef:
Zijn er alweer nieuwe foto's van Toby en Agrado Echt 2 beauty's
Hier staan recente foto's van Agrado: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1165715 Lekker ding, he? Het beste maatje van Chase inmiddels nu mama Moon weg is Nieuwe foto's van Toby moet ik je helaas schuldig blijven. Zal m'n camera eens meenemen als ik hem weer ga bezoeken in de opfok.
Mja een bedrijfje waarin. Receptionistes hahahahah
Mikkee
Geplaatst: 06-10-09 19:31
Ben ook benieuwd
jodi
Geplaatst: 06-10-09 19:35
Citaat:
Gypsy gaat naar Frankrijk ja, jammer voor mij maar goede reclame voor het ras want ze is zoo braaf en lief en goede moeder. Ze komt daar aan huis te staan met andere paarden.
Hoe kan ik geldjes verdienen.. Jullie hebben allemaal meerder paarden haha. Help me
Zamora
Geplaatst: 06-10-09 20:19
Nee geen fokker, of moet ik zeggen nog niet het blijft nooit bij 1 rocky maar Gypsy is drachtig van Sam en ze weet geloof ik nog niet of ze die wilt houden. Dussuh sla je slag hahaha
En Jokari vroeg dat geloof ik, Rocky`s zijn er ook in vos met lichte manen. Alleen wel zeldzaam, vosjes zijn zowiezo veldzaam en met lichte manen helemaal
Leonie heeft ook super nieuws ja hihihihihihihiihi
@mariska: ja moeilijk he.. helemaal als je plek en geld niet hebt om alles te houden, dat zou de boel makkelijker maken
NkPrecious
Geplaatst: 06-10-09 21:39
Nou vooruit ik zal men nieuws vertellen
Al een tijdje liep ik met wat ideeën in mijn hoofd om de fokkerij uit te gaan breiden. (voor degenen die er niet van op de hoogte zijn, ik heb een kleinschalige Mountain Horse fokkerij met 3 fokmerrie's en een rocky veulen toekomstige dekhengst )
Na de eerste promotieslag op Horse event liepen de kriebels wel hoger op, en door mijn stage kwam ik er helemaal achter dat ik écht voor mezelf wil beginnen, en dan ook iets rendabels op wil zetten.
1 van de dingen die bovenaan men lijstje stond is import. Dus aan de slag gegaan met de cijfertje om het financiële plaatje eens in kaart te brengen, en tot de conclusie gekomen dat er zeker een kans is dat het gaat slagen. Ondertussen staan er nu 3 gigantisch leuke merrie's in quarantaine en vliegen ze de 26e naar NL . Het zijn 3 jongere merrie's, volgend jaar worden het waarschijnlijk volwassen merrie's. 1 vn de merrie's blijft zowieso, welke weet ik nog iet precies dat gaat afhangen van hoe het klikt. 1 van de merries wordt zowieso verkocht en de andere is twijfel.
Ik zal ze even voorstellen: Gem's Silver Bells (Bonnie) 3,5 jarige zilverappelzwarte roan merrie
He gaaf zeg leonie! Nou als je een baantje voor me hebt komen dier en ik weer terugverhuizen hahahah
Nee maar leuke paardjes Keer wat anders dan zilverappel zwart.
Zamora
Geplaatst: 06-10-09 21:57
marionblo schreef:
Gefeliciteerd Leonie! Grote plannen, leuk. Dit zijn Rocky Mountain Horses toch, geen Kentuckies?
Zijn allen rasechte Rocky`s maar wel ook Kentucky geregistreerd geloof ik?
NkPrecious
Geplaatst: 06-10-09 21:59
En daar sla je gelijk spijkers met koppen Liset
1 van mijn doelen is de ogen van mensen openen voor andere kleuren van zilverappelzwart. Het is natuurlijk een supermooie kleur maar er zijn nog zoveel andere mooie kleuren!!
@ marionblo, inderdaad dit zijn rocky's ! Reden daarvoor is dat ze financieel wat 'vaster' zijn en aangezien ik er een starterskapitaal in heb moeten stoppen is het belangrijk dat ik wat zekerheid heb aan de waarde Als alles loopt wil ik in de toekomst gevarieerd gaan 'inkopen' in amerika!
Wat een leuk nieuws allemaal!! Ik kan het helemaal niet meer bijhouden!
Wat zijn er toch weer mooie nieuwe, en al bekende paardjes hier!
Super die nieuwe plannen allemaal! Ik volg het op de voet, maar ga nu naar school.
(wil je trouwens tegen fiona zeggen dat ze Lily's vel uit moet trekken... . Grappig om zo dezelfde kleur te zien)
jokari
Geplaatst: 07-10-09 08:36
oooh Leonie, die Bonnie ziet er geweldig uit ! Frida je krijgt zware concurrentie hoor.
Liset je deelt die lotto toch met mij hé? Dan kan ik een classic champagne en een flaxen chestnut Rocky kopen.
Haha ja Moon was wel redelijk dominant, en zóveel plek heeft Joyce nu ook weer niet. Zal wel fijn zijn voor de kudde om een rustiger groepje te hebben. Bij mijn verzorgpony's staat ook zo'n bazig type, maar die hebben echt wel veel plek, dus dat geeft eigenlijk geen problemen.
Ja hoor Jokari. Ik verwacht natuurlijk ZOVEEEEEL dat je best een deel mag hebben
Wachtff
Geplaatst: 07-10-09 08:52
Heey Leo! Wat leuk zeg, dat je nu echt je start gaat maken met je bedrijf! Je deed toch een hele andere opleiding? Wat voor stage heb je gelopen dan? En hou je Kyra en Precious wel aan als je uit gaat breiden?
----------
Ik heb zelf ook een leuk nieuwtje: Ik ga een opleiding aan het MSFC volgen en een leerbewerkingscursus in Deurne eraan plakken Dus over 1,5 jaar kan ik zadels passen, aanmeten, controleren, repareren en ga ik zeker kijken of het rendabel is om in gangenpaardenzadels verder te gaan!
Dus mijn eigen bedrijfje! Met een eigen schuur, eigen verkoopszadels en natuurlijk een leuk bedrijfswagentje om bij iedereen langs te komen en advies te geven Ik begin in April 2010
NkPrecious
Geplaatst: 07-10-09 09:11
WHAAA wat super maayk gefeliciteerd!!!
Precious blijft zowieso, das men mannetje he Kyra blijft eerste instantie ook nog, omdat ik ook paardrijles geef en zij is mijn 'eerste' lespaard. Omdat zij zulke mooie grote veulens geeft zal ze volgend jaar weer gedekt worden door sam (dit jaar heeft ze helaas niet gepakt) als het een merrie'tje is hebben we een kentucky !! (plus heel veel kleurkansen met een bruine moeder )