De geregistreerde zijn er tot 1.35. Maar in de kudde leven dus alleen maar Garrano's, ook vallen een paar groter uit (waaronder die van mij, is nu 1.36 verwachtte stokmaat 1,40) dat zijn zeker D maten maar worden door het stamboek niet geregistreerd omdat zij liever de kleine pony's zien. Zijn dus wel garrano's, maar niet geregistreerd en groter.
Een aantal kunnen tolten en telgangen, ze hebben het wel inzich. Die van mij heeft nog niks laten zien, tenminste voor zover ik weet, ik ben wat dat betreft een leek...
Haha die eerste! Geweldig! Vandaag dezelfde momenten met 2 paarden hier gehad haha eentje omdat ik hem op lichaamstaal liet gaan erg gaaf als dat gebeurd .. Geen foto's op zulke momenten. Maar jij wel! Leuk zeg!
Kaplaars
Geplaatst: 30-03-11 12:24
Er komen weer super mooie paarden langs!
Sylvia: is dat een zilverappel roan? en wat een baarden hebben die veulens! Echt mooi. Nienke: Mees is schitterend! Hoe oud is hij nu? Tamelijk jong toch? Refagreni: Op de foto doet hij/zij? het rustig aan, maar komt het Ijslandse vuur los als je erop zit? Rowina: Bo heeft een erg lieve uitstraling. Juangi: Hij ziet er leuk uit! Al ingereden? Sandra, wat maak jij toch mooie foto's! En sonic ziet er erg lief uit! En Potter erg woest:P
Casanova is nog niet ingereden, ik dacht eerst dta hij dus 3 was, maar uit paspoort blijkt dat hij 4 is.
Pleasuregaits
Geplaatst: 30-03-11 14:09
Citaat:
Sandra, wat maak jij toch mooie foto's! En sonic ziet er erg lief uit! En Potter erg woest:P
Dank! Fotograferen is mijn 2e hobby... Verder dan mn eigen dieren kom ik niet maar 't fleurt mijn eigen website wel op
Kaplaars
Geplaatst: 30-03-11 14:45
Sandra, bij jouw in de buurt zullen vast ook wilde dieren en mooie vogels zitten? (had je mijn mail trouwens nog gehad?)
Juangi: Dat heeft hij mooi de tijd gehad om te groeien!
Misschien geen kwaliteit-foto, maar voor mij erg mooi. Resultaat van spelen.
Goldenflower
Geplaatst: 30-03-11 15:40
Wat heeft zij toch een prachtige en lange manen! Ik herkende haar eerst niet totdat ik in jouw profiel ging kijken. Zij is goed veranderd
Mikkee
Geplaatst: 30-03-11 15:56
Aaahhhhh, die voorpluk! Prachtig! Dan zijn mijn dames hier maar sneu bedeeld, hoor
jodi
Geplaatst: 30-03-11 21:43
O,die manen!!!
(Winnie is idd een zilverappel roan)
Roosje01
Geplaatst: 31-03-11 11:53
dit is mijn verzorg pereuaanse paso buena verzorg haar nu ruim een jaartje
Salka
Geplaatst: 01-04-11 19:22
Agrado is vandaag verhuisd naar zijn nieuwe plek. Zie hieronder 2 foto's van deze gebeurtenis. Het bij elkaar zetten ging goed, wel even wat baldadig gedrag maar het was al snel over.
2 jarige KWPN merrie.
Ontmoeting met een bejaard ex manege paardje.
Haha... Agrado is echt zo nuchter. Iedere keer dat de andere paarden hem even kwamen uittesten deed hij even mee. Direct als ze weg waren ging hij weer staan grazen.