Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Waar staat frida? Wat voor kraam?
Maar Liset kan ik herkennen (foto van je profiel) en Frida moet ook wel lukken hoor
Tot morgen!!!
Daar staan ik en frida, leonie, temba en nog wat geloof ik

ik ben op hahaha Horse Event is leuk! Sam is super braaf! Ben trots
hihihi
tot morgen dan!
Was wel heel gaaf, horse-event! Sam is prachtig Frida!
Leuk dat het zo'n knuffelkont is haha! Jammer dat ik niet langer kon blijven maar mijn vriendin moest nog naar stal om de paarden te voeren
CrazyCat schreef:Sam is een schatje en een goede ambassadeur om het karakter van de rocky te promoten. Hij stond zo braaf in zijn stalletje.
Ik kon niet eens merken dat hij een hengst is! Hij was zo braaf en een echte knuffelkont.
Maar ik heb toch niet gekocht.
Ook heb ik een voerbak gekocht voor in de winter in Royen d'r stal. Ze poept namelijk met veel plezier in haar vastgeschroefde voerbak en dat krijg ik er zo lastig uit...
Dus maar even een losse gekocht en dan moet ik er maar bij blijven als ze eet.
) Meer stal/outdoor laarzen. Maar ik vindt ze erg mooi en ze zijn practisch met aantrekken, regen en kou. Nu heb ik gympies maar daar gaat het water doorheen en mijn tenen bevriezen er af (in de winter uiteraard) (heb wel thermolaarzen maar daar kan ik me zo moeilijk in bewegen
) Zijn idd wel prijzig maar ik kan nog wel een jaartje op gympies lopen en eerst even sparen (ongeveer 200,- kosten die outdoor laarzen dacht ik op horse-event).
heb gewoon goedkope schoenen van de Piet kerkhof hihi. 
me ma zag er meerdere mensen mee lopen en vond ze onwijs gaaf en wilt ze ook haha maar we konden ze niet vinden
Ik zag ze later pas ergens staan 
hij is ook schatje maar kan echt wel laten zien dat hij hengst is hahaha
maar op de goede momenten is hij super braaf