Solice word van mij als ik eindelijk mijn rijke sjeik gevonden heb
Wat een prachtveulen!
Die andere overigens ook hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
herkende hem bijna niet toen ik hem laatst zag
maar zijn allemaal super mooie veulens en zeer sociaal, heerlijk!

anders is het leven soms ook maar saai 
ik heb alweer euh *spiekt ff op hyves* 1334 dagen(3 jaar en 8 maanden(?)) samen hhihi leuk zo`n gadet waarmee je dat kan zien
Zamora schreef:hahaha hoeveel kinderen ga je nemen en hoe gaan ze heten?
Ik denk ook vaak ver vooruit hoor, je moet jezelf toch beetje bezig houden met focussen op leuke dingen in de toekomstanders is het leven soms ook maar saai
maar gefeliciteerd met je 2 wekenik heb alweer euh *spiekt ff op hyves* 1334 dagen(3 jaar en 8 maanden(?)) samen hhihi leuk zo`n gadet waarmee je dat kan zien
Maar ben wel jaloers op je 1334 dagen!
Ik kan eigenlijk niet echt een datum zeggen, geen idee wanneer het nou 'echt' aan was
Ik denk met de kermis...ummm maar al een maand geleden voor het eerst een zoentje gekregen
Wel een onwijs leuke, lieve jongen/jonge man.. hoe je het ook wil noemen haha! Wel is het lastig kijken zo, als álles roze is! Gelukkig schermerd Royen er nog tussen door........al die mooie, prachtige, roze wolkjes *zucht*
dat was een week later denk ik hihi!
In ieder geval hebben we al een relatie en hebben we dit 'communicatieprobleem' gelukkig niet (hopelijk) nog eens!
hahahahaha wat vind jou viendlieff van je paard?
Echt heel grappig hij heeft echt een klik met haar
jammer dat we beide het geld niet hebben om haar aan te houden anders mocht ze blijven