Zamora schreef:Dat is wel jammer zeg.
Ben je trouwens aanwezig op Horse Event? Komt ook een mooie Rocky Mountain Horse hengsthaha
Waarschijnlijk wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zamora schreef:haha ja of bareback pack ofzo
en ik een duur zadel moet kopen, kan ze er natuurlijk wel weer groeien en dan moet ik weer een nieuwe. Als ik dat barebackpad gebruik, groeit ze er niet uit en kan ik als ze groter is (op maat) wel een zadel kopen. Ik kan altijd zadels lenen van de meiden hier op stal (als het past), zodat ze wel met zadel kan rijden. Of is zo'n pad niet goed voor een jong paard? Ik wil beginnen met inrijden als ze 3 jaar en 2 maanden is (dan is het mooi weer)
Dus als je een zadel op latere leeftijd laat aanpassen geeft geen garantie dat je geen ander zadel op den duur moet kopen.
Maar dan kan je het wel af en toe gebruiken als je zonder zadel wilt rijden (moet ze toch ook leren) en dan niet te lang per keer. Maar boomloos met verstelbare panelen wilde ik zowiezo wel aan beginnen, dacht alleen dat ze daar ook kunnen uitgroeien
Maar ik ga zowiezo testen want het moet voor mij ook comfortabel zitten
Gister liep ze zo de sloot in na een paar prachtige caprioolen (ik heb het gelukkig niet gezien, zou me zijn rot geschrokken)
blijf ook steeds doorzoeken 
ik heb nog zo kort om te oefenen en Sam te leren kennen en zo`n demo is 20 min.. rassendefile wil ik sowieso wel doen al is het dan meer afwachten hoe hij is met zoveel paarden dan dat hij alleen loopt dusja.. twijfels alom