Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Set_Elkol schreef:Knappe Ruby! Setje was ook eerst drachtig en met 40 dagen niet meer toen, en daarna bij de tweede poging wel gelukt (van Ilya). Dus ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd kaplaars!
), maar anders probeer ik het volgend jaar weer. Het ligt er beetje aan hoe laat wordt in seizoen. 
Beiden Kentucky/Spotted mountain geregistreerd en met een speed rackende oma en/of moeder. 

Ze zijn beiden zo verschillend maar zó leuk. Het zijn echt vriendinnetjes geworden. Als ik er eentje uit haal staan ze te roepen naar elkaar, ondanks dat ze nog met anderen staan. Lolli is heel extravert, heeft een duidelijke mening en laat zich niet zomaar iets anders wijs maken. Maar ondertussen doet ze al een hele hoop voor me. Al is het soms met de nodige bombari. Uma is echt een grapjas. Die maakt als ik niet uitkijk de staldeur open, of wandelt super droog gewoon onder de draad door als ik de onderste draad in de bovenste gehaakt heb. En dan staat ze ergens aan een pluk hooi te vreten die ze gevonden heeft. Kun je der ook zo weer pakken hoor: 'oh gezellig, gaan we wat doen?'