jokari schreef:Paso's tölten en daarmee basta, bij een MM moet ik nog leren schakelen tussen die 3 gangen..
Paso's tolten en daarmee basta ?? Doen ze verder niets ?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En binnen die "tölt" (die trouwens eigenlijk zo niet noemt bij de Paso's) heb je ook varianten. Paso Llano en Paso Sobreandando, geloof ik. Maar een MM zit met marcha picada, media en batida en dat lijkt mij zo gruwelijk ingewikkeld. 
Moet ik jou toch zeker niet gaan uitleggen wat een Paso kan. 
Zit dat dan nog wel goed ?

jodi schreef:Is dat een goed boek?
Andwoorden als je het bestudeerd hebt

Hoop hem snel binnen te hebben

Ben hard aan het sparen voor een ander zadel maar heb daar nog geen keuze in kunnen maken
Twijfel nog te veel, boomloos of met boom... wil best een speciaal op maat gemaakt zadel met boom laten maken maarrr ik vind boomloos heel fijn met een gangenpaard. Je voelt hem beter aan.. Ik ben bang dat ik dat "close contact" ga missen met een boom zadel.Mikkee schreef:Kaplaars schreef:Hypo focus vertelde in het topic over het nk dat zij foto's ging maken.
Geloof niet dat ik haar gezien heb...
haha
Zamora schreef:Voor de langere duur zoek ik wel zadel met western look, of een echt western zadel. Ben er nog niet overuit