jodi schreef:Mooi hoofdstel!Verkoopt ze die ook?(niet gevonden)
Bij 'tweede hands' zoekt iemand een Arizona...(zamora)
zal even kijken! Moet nog foto`s maken... zou ik gisteren doen, glad vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op Gypsy kon het net, was ook compact gebouwd maar Sam is nog veel compacter. Ik wil gewoon tijdelijk wat boomloos nog en als ik straks wat heb gespaard laat ik wat op maat maken, met boom. Kaplaars schreef:Leuk, en welkom! Kan hij ook tölten?

En tóch heb ik niet veel spullen voor Royen, 2 halsters en haar eigen poetsspullen, een ehbo-kit en verder niets... heeft ook niets meer nodig
Maar idd wacht maar over 2/3 jaar zijn we helemaal blij dat we nog even moesten wachten want dan zijn er weer nieuwe, leuke dingen
Touwen doe ik weinig mee, heb 2 touwen (voor als ik de ander kwijtraak) en die gebruik ik eerder om het andere paard mee te laten lopen. Dit touw hangt ook altijd bij het vriendje van royen om de staldeur
Maar ik hou zelf ook niet zo van roze, t was meer een opwelling
Ik heb trouwens ook een longeerlijn, geen id wat ik ermee moet

is eht een Cob?

Paso's tölten en daarmee basta, bij een MM moet ik nog leren schakelen tussen die 3 gangen.
Ik ken trouwens niemand in België die mij daar les zou kunnen in geven, bij Paso's ligt dat al iets makkelijker. Alhoewel, mss dat Sandra van de TWH wel genoeg kent van de gangen van een MM.