Als het Duitse 'Pass' telgang betekent (wat ik wel denk), dan zijn Arravani's er dus ook in 'vijfgangerformaat'.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:we hebben nog geen exacte datum, die zijn we nu aan het zoeken. Station Oss is ook een optie, geen probleem. Zo gauw we een datum hebben, zoek ik uit hoe ik bij haar geraak.
En wat, goh, foto's maken hé.Delicia, Jhumpa, EZ en Künst, zullen allicht vnl standfoto's en losgooifoto's zijn. Weet niet of Joyce er ook ohz wil. Ev. Moon & Chasey ook ?
En Chasey net-niet-doodknuffelen.
ik kan niet meer volgen, wie heeft nu wie ?
Kaplaars : Lily
Lisetje : Indyra
Royen : Royen
Crazycat is van Sterre
zo goed ?
euhm... Goldenflower ??
Mikkee, Zamora, Joyfordogs & Jodi weet ik het wel.
Royen, troost je, ik woon in België, hier is het al helemaal een ramp.
jokari schreef:zullen we dat dan maar laten rusten?Dat dit een leuk topic blijft, en Toril zwartmaken terwijl ze geen deel uitmaakt van dit topic, lijkt mij nu toch ook niet goed.
Nienke, hoe deed Brego het, op vreemd terrein en met al die vreemde paarden ?
Royen schreef:Ik had haar vriendin namelijk gesproken (was jij dat?)en die gaf mij een visitekaartje en een folder. Ik ben helemaal verliefd op die zadels en hoofdstellen!!! Ook qua prijs zijn ze goed te doen, maar ik kon alleen een webshop vinden en geen echte winkel, heeft ze die dan ook? En kan zij ook aanmeten, dus een passend zadel etc. vinden?
Lisetje schreef:Nienke, mag ik een link van die webshop?