Zal ook aan jou denken jokari
Ik heet trouwens Maayke, mijn naam komt uit Frÿslan
Vindt het wel leuk dat Royen met Y geschreven wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen helaas niets met extra gangen, hihi.
Ik moet ook wel, met mijn rug. Ik kan niet eens meer rijden met een gewone drieganger (na ja kunnen nog wel, maar willen... )
maar dat was wel heerlijk tölten. Een Aegidiënberger zou dan denk ik die zalige gang combineren met een lekker eigenwijs karakter.
En een Arravani lijkt mij een prachtige pony te zijn, maar die heb ik al helemaal nog nooit in 't echt gezien.
Is een Grieks ponyras, en net zoals bij de Ijsjes heb je driegangers en viergangers. Of ze ook vijfgangers hebben, weet ik niet zeker. 

jokari schreef:de meeste mensen hebben daar nog niet van gehoord.Is een Grieks ponyras, en net zoals bij de Ijsjes heb je driegangers en viergangers. Of ze ook vijfgangers hebben, weet ik niet zeker.
Sim0ne schreef:Bij ijslanders is drieganger toch wel echt een uitzondering, denk dat het meer gebrek aan training is dan dat er echt geen tolt in zit.

Ben aantal jaar geleden met iemand die stand had mee geweest naar Horse Event en is zeker de moeite keer mee te maken
*mocht je dat nog niet gedaan hebben dan* Echt veel te doen en groot