Ik was daar vanaf 12.15 uur en meer mensen van bokt waren er ook zoals Joyce van M&M en nienke van Bregoo.
Dus je was daar ook? Nou, ik kan je onmogelijk herkennen daar, haha.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaplaars schreef:Ik stond. links geloof ik... Hahaha best grappig.
Nouja, mijn verlegenheids-aanval maakte ook dat ik niet echt op mensen afstapte.
Maar als je een meisje zag lopen met een kort donkerblauw broekje, een lichtblauwshirtje, blond haar en als accessoire een knappe jongen... Dat was ik
jokari schreef:Hoe was het NK Mariska ?
Royen schreef:@Kaplaars: I saw you!Jij zei bij die eerste prijsvraag: "Chocolat" toch? En ik brabbelde iets over zilverappeldapple..
Citaat:Enkele prachtige paarden gezien met gangen om van te smullen en gewoon heel aardige mensen. Had zo'n zin om ook mee te doen met Moon, maar ja, daar zou Chasey het vast niet mee eens geweest zijn Hopelijk volgend jaar. Niet met de verwachting om iets te winnen maar gewoon voor het meedoen.
Kaplaars schreef:Om zo iets een keer mee te kunnen maken met je paard is al leuk natuurlijk. Maar waren er veel mensen (en paarden) op afgekomen? Heb geen idee hoeveel walkers er in Nederland zijn.
Royen schreef:tot mijn verbazing viel ik niet op hun uiterlijk en hun kleuren...Ik viel wel op hun zachte karakter maar ik vond de chocolat kleur ronduit saai en grauw (kan er ook niets aan doen, had ik niet verwacht). Ik vond Sterre (de Quartermerrie, voskleurig) veel warmer qua kleur en meer glimmen.
Kaplaars schreef:Royen schreef:@Kaplaars: I saw you!Jij zei bij die eerste prijsvraag: "Chocolat" toch? En ik brabbelde iets over zilverappeldapple..
hahah ja... Maar die zonnebril was wel echt stoer.
Zet je hier ook een linkje naar je hyves neer, dan kunnen we allemaal de foto's zien.
Zamora schreef:leuk mariskaook foto`s gemaakt??
Lisetje schreef:Dan is Sterre ook familie van mijn Indyra. Volgens mij is Tango haar opa dan??? (Indyra is halfzusje van Royen)
Ennuhhh Zamora met haar beauty hengsten blijft ook in NL
Citaat:Ik heb 7 jaar geleden het eerste veulen van Toril gekocht (Nee, geen Rocky, maar een kruising Quarab-Haflinger, halfbroer van Sterre).