oww zal je ook mijn nieuwe nr geven, helemaal vergeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oww zal je ook mijn nieuwe nr geven, helemaal vergeten
jeetje
hihi gefeliciteerd dan maar haha Kaplaars schreef:eline_di schreef:Helaas moet ik mijn gangenmerrie verkopen.
Misschien dat één van jullie haar een goed thuis kan bieden
[EA-TK-PP] Brave bonte e-pony merrie
Ze is prachtig!
Heb helaas geen geld om er een bij te kopen. (ook bijna al plaats te kort zelfs)
@ lisetje: Achjoh die Rocky zijn zo slooooom, zelfs de hengsten doen niets:P
@ Zamora: Dan zal ik na maandag (grote toets te maken die dag) iets laten weten
Silver heeft onze toltende draver merrie gedekt en is drachtig gescand hihi. Mocht ik het nog niet gemeld hebben
Chauffeur 1 was het gewoon stomweg vergeten en had iets anders voorzien, chauffeur 2 was doodziek en ik heb zelf geen auto. Openbaar vervoer was geen optie.
We waren daar rond half 1 en het begon net. Eerst werdt Rick gereden (machtig mooie hengst
) en Toril legde uit waar de Rocky's vandaag kwamen en hoe zei ermee in aanraking is gekomen. Daarna zijn we even iets gaan drinken en rond half 2 lieten ze zien wat je kunt doen met een 2jarige en hoe je je paard volledig kunt laten vertrouwen etc. Hier heb ik ontzettend veel van geleerd. Dit werdt gedaan met Sterre zonder zadel en Brego (die kennen jullie vast wel
). Eindelijk voor het eerst in mijn leven echte rockies gezien en aangeraakt.... tot mijn verbazing viel ik niet op hun uiterlijk en hun kleuren...
Ik viel wel op hun zachte karakter maar ik vond de chocolat kleur ronduit saai en grauw (kan er ook niets aan doen, had ik niet verwacht). Ik vond Sterre (de Quartermerrie, voskleurig) veel warmer qua kleur en meer glimmen. Wel vond ik de kleurencombinatie van de rocky apart, maar ik zou er niet meer voor kiezen nu ik ze gezien heb
Daarna hebben we weer even pauze gehad en kon je even kijken bij het mini winkeltje. Hier hadden ze eigenlijk alleen halsters en hoofdstellentjes te koop en voor de rest alleen boeken (aardig wat boeken aangeschaft
) Rond half 3 begon het rijden met Rick, Kat en Friendly. Toril legde hier de verschillende gangen uit en hoe deze te rijden. Was erg leerzaam
Daarna was er een kleine prijsvraag en degene die gewonnen had mocht even de gangen van Friendly 'voelen'. Helaas was ik dat niet want ik klapte dicht toen ze vroeg: noem de namen van de 5 zoons van Tobe... Echt...normaal kan ik ze zo opnoemen maar het kwam er ff niet uit
Daarna hadden ze nog een klein vragenrondje en om 15.00uur was het afgelopen.
Hier was natuurlijk niets aan te doen. Maar verder ben ik wel blij dat ik er even geweest ben, nu weet ik ook hoe de rocky er in het echt uitziet en dat ze me minder aanspreken dan ik dacht.
We spraken toen af om terug te komen eens de veullies er waren, maar ja dat is dus dik in 't water gevallen. 
En de kleur, goh ja, die kudde staat gewoon paard te wezen, die worden niet opgeblonken hé. Zet Sam hele dag in 't stof en hij blinkt ook niet meer zo hard zenne. Daar stoor ik mij niet aan, eigenlijk. De paarden zien er blij en gezond uit, da's eigenlijk het enige dat telt.

) - en vriendin heeft geen foto's gemaakt omdat die het te druk had met naar Toril te luisteren.
Face-to-face, ipv met lastige microfoon.

jokari schreef:ik was er toch wel graag bijgeweest. We zijn enige tijd geleden foto's gaan maken, en toen stond de kudde gewoon te staan, was er helemaal niets 'extra's' te zien.We spraken toen af om terug te komen eens de veullies er waren, maar ja dat is dus dik in 't water gevallen.
De zo beroemde chocoladekleur is ook niet mijn favoriet neen, ik vond zwarte Molly en bruine Janou (jaja ik weet dat dat geen Rocky is) veel meer aanspreken. Maar ik denk dat het karakter wel een grote pré is voor veel mensen. Persoonlijk heb ik graag arrogante, eigenzinnige merries, maar die zijn vast ook wel te vinden bij Rocky's.En de kleur, goh ja, die kudde staat gewoon paard te wezen, die worden niet opgeblonken hé. Zet Sam hele dag in 't stof en hij blinkt ook niet meer zo hard zenne. Daar stoor ik mij niet aan, eigenlijk. De paarden zien er blij en gezond uit, da's eigenlijk het enige dat telt.
Zou voor mij ook meer dan 2 uur rijden geweest zijn.
De 5 zonen van Tobe ??? Sla me dood, maar die krijg ik echt niet opgesomd hoor.
Dat was wel fijn toen we met ons drieën naar de Rocky's zijn komen kijken, lekker veel uitleg van Toril gekregen (waar ik bijna alles van gemist heb omdat ik het te druk had met fotograferen) - en vriendin heeft geen foto's gemaakt omdat die het te druk had met naar Toril te luisteren.
Face-to-face, ipv met lastige microfoon.
Ik vind het erg tof van Toril dat ze zo'n dag heeft georganiseerd, ook al heb ik het moeten missen.
Ik heb even om me heen gekeken maar ik heb volgens mij niemand van Bokt gezien
Wel jammer
Ik heb ook veel foto's gemaakt, zet ze vanavond op m'n hyves (hele grappige van de spelende/slapende veulens erbij)
Leuk dat Saddlebred bloed
En ze heeft me ook bevestigd dat ik die tölt er wel uit kan rijden, misschien via Vierhaus in Duitsland? Nou houd ik erover op, ik weet nu bijna 100% zeker dat ik Royen kan laten tölten en nu heb ik zoveel bevestigingen gehad
) Daarna liep ze mans naar de watertonnen en........ 1 beentje erin en het andere beentje erin.......
Stond ze dus midden in de waterbak, mij heel stom aan te kijken... zo van: 'wat???'
Idiote acties van haar, als ik ze allemaal moest opnoemen kan ik er een boek over schrijven
Royen schreef:Daarna was er een kleine prijsvraag en degene die gewonnen had mocht even de gangen van Friendly 'voelen'. Helaas was ik dat niet want ik klapte dicht toen ze vroeg: noem de namen van de 5 zoons van Tobe... Echt...normaal kan ik ze zo opnoemen maar het kwam er ff niet uitDaarna hadden ze nog een klein vragenrondje en om 15.00uur was het afgelopen.
Mijn geweldige Vogue zonnebril!
Jep, dat was ik
En mijn moeder nog zeggen: dat weet je toch wel, harder schreeuwen
Zat jij aan de rechter of linkerkant van mij?