Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaplaars schreef:eline_di schreef:Helaas moet ik mijn gangenmerrie verkopen.
Misschien dat één van jullie haar een goed thuis kan bieden
[EA-TK-PP] Brave bonte e-pony merrie
Ze is prachtig!
Heb helaas geen geld om er een bij te kopen. (ook bijna al plaats te kort zelfs)
@ lisetje: Achjoh die Rocky zijn zo slooooom, zelfs de hengsten doen niets:P
@ Zamora: Dan zal ik na maandag (grote toets te maken die dag) iets laten weten
jokari schreef:ik was er toch wel graag bijgeweest. We zijn enige tijd geleden foto's gaan maken, en toen stond de kudde gewoon te staan, was er helemaal niets 'extra's' te zien.We spraken toen af om terug te komen eens de veullies er waren, maar ja dat is dus dik in 't water gevallen.
De zo beroemde chocoladekleur is ook niet mijn favoriet neen, ik vond zwarte Molly en bruine Janou (jaja ik weet dat dat geen Rocky is) veel meer aanspreken. Maar ik denk dat het karakter wel een grote pré is voor veel mensen. Persoonlijk heb ik graag arrogante, eigenzinnige merries, maar die zijn vast ook wel te vinden bij Rocky's.En de kleur, goh ja, die kudde staat gewoon paard te wezen, die worden niet opgeblonken hé. Zet Sam hele dag in 't stof en hij blinkt ook niet meer zo hard zenne. Daar stoor ik mij niet aan, eigenlijk. De paarden zien er blij en gezond uit, da's eigenlijk het enige dat telt.
Zou voor mij ook meer dan 2 uur rijden geweest zijn.
De 5 zonen van Tobe ??? Sla me dood, maar die krijg ik echt niet opgesomd hoor.
Dat was wel fijn toen we met ons drieën naar de Rocky's zijn komen kijken, lekker veel uitleg van Toril gekregen (waar ik bijna alles van gemist heb omdat ik het te druk had met fotograferen) - en vriendin heeft geen foto's gemaakt omdat die het te druk had met naar Toril te luisteren.
Face-to-face, ipv met lastige microfoon.
Ik vind het erg tof van Toril dat ze zo'n dag heeft georganiseerd, ook al heb ik het moeten missen.
Royen schreef:Daarna was er een kleine prijsvraag en degene die gewonnen had mocht even de gangen van Friendly 'voelen'. Helaas was ik dat niet want ik klapte dicht toen ze vroeg: noem de namen van de 5 zoons van Tobe... Echt...normaal kan ik ze zo opnoemen maar het kwam er ff niet uitDaarna hadden ze nog een klein vragenrondje en om 15.00uur was het afgelopen.