Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MaiMai schreef:Hoi! Ik ga dus, zoals je misschien al hebt gelezen in dit topic, als hostess, samen met Jonur.
20 Mei wil ik wel heel graag, alleen ligt Oirschot helaas niet om de hoek voor mij. Misschien kan ik wat regelen met familie
Rijd je zelf ook ijslanders?
voordat ik naar het Wk ga. Maar het lijkt me ontzettend leuk om mee te werken met dit grote evenement.enjoysabine schreef:Hoi ik heb toevallig ook een topic geopend onder wedstrijden bij de kalender wie er gaan helpen bij het WK ijslandse paarden.
Zie nu pas dit topic.
Ik ga ook helpen als vrijwilliger, bij de controle van de tribunes. Ik ben benieuwd wie daar ook bij gaan helpen want ik ken nog niemand. Het zou leuk zijn om alvast wat mensen te leren kennen en misschien samen naar het WK te gaan!![]()
Wie van jullie gaan er 20 mei naar de telgang dag??
Groetjes Sabine
Yannuh schreef:enjoysabine schreef:Hoi ik heb toevallig ook een topic geopend onder wedstrijden bij de kalender wie er gaan helpen bij het WK ijslandse paarden.
Zie nu pas dit topic.
Ik ga ook helpen als vrijwilliger, bij de controle van de tribunes. Ik ben benieuwd wie daar ook bij gaan helpen want ik ken nog niemand. Het zou leuk zijn om alvast wat mensen te leren kennen en misschien samen naar het WK te gaan!![]()
Wie van jullie gaan er 20 mei naar de telgang dag??
Groetjes Sabine
Ik ga ook helpen bij de controle van de tribunes. Ik heb gister iig een mailtje gehad. Waar ik de data die ik kan in moet vullen.
Heb jij die ook al gehad?
Ik zit nog gewoon op school dus heb héél lang vakantie!Yannuh schreef:Ik zit nog gewoon op school dus heb héél lang vakantie!
Ik heb dan ook alle dagen ingevuld dat ik kan.
Maar jij gaat dus ook alleen naar het WK?
ga je ook 20 mei naar de telgangdag??
Mijn ouders hebben niet zo veel zin om me te brengen 
Yannuh schreef:NeeMijn ouders hebben niet zo veel zin om me te brengen
Ik heb al veel moeite moeten doen om ze te overtuigen dat ik met het WK mocht vrijwilligen..

Niet dat je dat weet maar goed..
Yannuh schreef:Wel lid, maar nog nooit gepost geloof ik
Ben meer een "meelezer"
Edit: Nu wel gepost..

enjoysabine schreef:Yannuh schreef:Wel lid, maar nog nooit gepost geloof ik
Ben meer een "meelezer"
Edit: Nu wel gepost..
Voor welke dagen ga je je opgeven en welke tijden??

Dat klinkt niet als een droombaan nee... Had je geen voorkeur opgegeven? In ieder geval zal de wedstrijdorganisatie je heel erg dankbaar zijn, ze weten hoe moeilijk het is om er mensen voor te vinden! Ik hoop dat dat je een beetje opbeurt