Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan ken jij Noor ( of haar moeder, ze hebben Rapherta en Olina gekocht ) misschien wel? Ken jij Galsi ook? Dat was een lieverd!
Galsi is verkocht ja... Noor rijd ook bij mij ( soms ) in de les. Misschien ken jij Nori ( ballie op bokt ) ook wel? Die rijd ook vaak op Prud en Balthazar.
Tifa schreef:Ken iemand Jarl misschien nog?
Die reed bij mij in de les, en was leiding op ponykamp. Het is nu nog steeds niet verkocht...
? Zijn eigenaaresse ken ik ook wel, maar neit goed. Klunsmuts volgens mij hier op bokt...
Tifa schreef:@ Jonur, haha Jarl, dat was toen mijn lievelings paardje! Hij was lomp enzo, maar wel een schatGalsi is verkocht ja... Noor rijd ook bij mij ( soms ) in de les. Misschien ken jij Nori ( ballie op bokt ) ook wel? Die rijd ook vaak op Prud en Balthazar.
Ik was niet bij HOI zelf, maar heb wel gezien dat js Surtur klaar maakte enz.
Het pubertje van Dux ( drifandi ) is van Thyzka op bokt en mij een samen. We hebben er toevallig ook eentje van Surtur
Ik ga meer voor de grapjassen
Maar Jarl is idd leuk 
Kan je in de IJslandertopic komen. Je hoeft nu geen 50 berichten meer te halen. Want er zit nu iemand bij die nog maar 3 x gepost heeft
Tifa schreef:@ Barbalala, Claudia ken ik jaDie reed bij mij in de les, en was leiding op ponykamp. Het is nu nog steeds niet verkocht...
@ gaska, Jarltje, lief he? Zijn eigenaaresse ken ik ook wel, maar neit goed. Klunsmuts volgens mij hier op bokt...
?