Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mer1980 schreef:Oh wat een vervelende situatie is het zo geworden. Ik hoop dat het allemaal meevalt met Quickstep. Vaak is het wel zo dat als hij echt gezond is ook meestal wel weerbaar is tegen de meeste ziektes. Wellicht had het andere dier al wat onder de leden.
Wanneer krijg je de uitslagen?
. De laatste week aai ik hem vaak terwijl ik tegen hem sta, vermoedelijk dacht hij eerst dat ik nu ook weer tegen hem stond. Toen hij zag dat het niet zo was, schoot hij spontaan in een snelle tölt
, waardoor helaas voor hem, juich juich voor mij, zijn rug mega stil bleef en dat ding dus bleef liggen. En toen besloot hij dat het in galop misschien wel zou lukken, mooi niet dus, rug bleef ook vrij stil, maar toen kwam er wind onder en daar ging het shirtje.
Meneer is trouwens best wel slim, ik mocht pas terug in zijn buurt komen nadat ik mijn stukje stof netjes op een paaltje naast de wei had hangen.

, goed in zijn vacht. En ja beter nu al lekker aan dingen wennen, daar heb je straks alleen maar profijt van.

Hij ziet er trouwens ontspannen uit
Quickstep is kerngezond en wormvrij, oef, wat een opluchting. Zondag, regen of niet, schiet ik in gang met de wei.

Mijn pa zet me op de wei af en rijdt dan terug naar mijn huis en ik verhuis mijn uk gewoon aan de hand. Ik hoop dat we voor de middag kunnen vertrekken, dan is het nog koel. Tot zondag gaat er een draadje tussen de jongens en hopelijk kunnen ze tegen het eind van het weekend samen staan. joey2010 schreef:Zooo herkenbaar om alles in de mond te pakken.
Joey is 6 maar nog pakt hij allles vast wat in zijn bereik ligt..
Mooi dat je de papieren terug hebt en hij op jouw naam staat, een heerlijk gevoel he.
Ha ha wat een leuke foto van hem met de bak in zijn mond.
Grappig paard.
.