wat een verwend nestje, zo lang mogen drinken bij mama.
GreaseMonkey
Geplaatst: 14-04-15 14:12
Hahaha dat meen je niet!!! Ja Gitana deed dat ook trouwens... alleen niet bij haar moeder, maar bij weidevriendinnetje Zoey
Sonja_vR
Geplaatst: 14-04-15 14:17
Ja joh, ik vond dat natuurlijk afspenen een goeie was... is het ook, alleen moeders was enigszins toegeefelijk op dat gebied... en Gull nog al bijdehand Daar tegenover , madam stond met een paar weken oid een hectare verderop te knagen met twee hekken er tussen... iets met groener gras enzo. Edda vond het niks, kind zo ver weg, maar kind had schijt aan mama tis een ding hoor.
Hahaha geweldig! Gitana ging met twee dagen oud zelfstandig het erf verkennen... en moeders maar brullen in de wei
Sonja_vR
Geplaatst: 14-04-15 14:44
Brullen hier dan weer niet, Edd is nooit echt een extraverte geweest, die bracht alles heel subtiel
Dat heeft gull dus totaal niet geerft he
Kaplaars
Geplaatst: 17-04-15 14:53
Jokari: wat leuk om pluis onder het zadel te zien!! Ze is echt heel knap! En sinds ik Gitano heb zien lopen op de wedstrijd vind ik hem zo geweldig. leuk ook die veulen foto! En ik zag nog een knappe IJslander die maakte dat ik even twee keer naar de foto keek en de tekst moest lezen. ben benieuwd hoe groot die gaat worden.
Lily Rose door Ploned Fotografie. Op bokt: My_little_p Deze zijn in oktober gemaakt. En ik weet dat ze te zwaar is op deze foto's.
Leuk ! Al die nieuwe voor-het-eerst-dingen om te doen. Ik vind dat met Pluis al geweldig, als het dan nog je eigen gefokte diertje is, is dat nog specialer, denk ik.
Set_Elkol
Geplaatst: 19-04-15 12:57
Lily Rose is silverappel bruin neem ik aan prachtig paard zeg!
Joke wat een ontzettend gave foto!
Sonja wauw wat mooi, en lekker aan de melkbar
CrazyCat
Geplaatst: 20-04-15 00:09
Nova 2 jaar oud alweer
Ginam
Geplaatst: 03-05-15 21:25
Knappe Nova
Lily Rose ook knap zeg! Is zij al ingereden? Tölt ze onder het zadel?
Super mooie foto Jokari! Kan zo in een tijdschrift
Sonja, gave IJslander!
En knappe Gitana! Hoe gaat het verder met beleren?
Ruby voor het eerst met een zadel (singel was ook geen probleem, maar was bijna vergeten een foto te maken dus daarna nog even snel gedaan ):
Laatst bijgewerkt door Ginam op 03-05-15 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt